וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "שיחקתי חצי שנה ללא רצועה צולבת, כמעט ולא ישנתי"

חלוץ מילאן בן ה-40 שיתף אחרי שנותח בברכו: "מעולם לא סבלתי ככה, אך בראשי הייתה מטרה להפוך את חבריי לאלופי איטליה, כי הבטחתי להם"

תקציר: ססואולו - מילאן 3:0/ספורט1

מילאן הבטיחה השבוע את זכייתה הראשונה באליפות איטליה מאז 2011, אחרי שגברה 0:3 על ססואולו במחזור הנעילה וסיימה שתי נקודות מעל האלופה היוצאת והיריבה העירונית - אינטר. אתמול (רביעי) הרוסונרי הודיעו כי סמל הקבוצה, זלאטן איברהימוביץ', שמיעט לשחק בחודשים האחרונים של העונה בשל בעייה בברך, נותח בברכו וייעדר כשמונה חודשים. היום, לאחר שעבר את הניתוח בהצלחה, השבדי בן ה-40 שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות מה עבר עליו בחודשים האחרונים.

החשיפה של זלאטן

"בששת החודשים האחרונים שיחקתי בלי רצועה צולבת בברך השמאלית שלי. הברך הייתה נפוחה שישה חודשים, בתקופה הזו הצלחתי להתאמן עם הקבוצה רק עשר פעמים, לקחתי 20 זריקות, לקחתי משככי כאבים בכל יום. כמעט ולא ישנתי שישה חודשים בגלל הכאב, מעולם לא סבלתי כך על המגרש ומחוצה לו".

"הפכתי משהו בלתי אפשרי לאפשרי. בראשי הייתה מטרה אחת, להפוך את חבריי לקבוצה ואת המאמן לאלופי איטליה, כי הבטחתי להם. היום יש לי רצועה צולבת חדשה ועוד תואר לאוסף".

שחקן מילאן זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
יחזור או יפרוש? איברהימוביץ'/רויטרס

איברהימוביץ' מסיים את חוזהו ברוסונרי בחודש הבא, ולאור העובדה שהוא לא יחזור לפני ינואר, אז כבר יהיה בן 41, הוא צריך כעת להחליט האם ברצונו לחזור למגרשים אחרי השיקום מהפציעה או שמא לתלות את הנעליים אחרי הזכייה בסקודטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully