וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ירו גנב לאוהדים את התפקיד, זלאטן את ההצגה - מילאן חגגה אליפות

החלוץ הצרפתי הפתיע, הענק השבדי השתלט על החגיגות והאוהדים המשולהבים התקשו לעצור את פרץ השמחה לאחר סקודטו מספר 19. פיולי: "האמנו לאורך כל הדרך"

תקציר: ססואולו - מילאן 3:0/ספורט1

אוהדי מילאן המשולהבים שהגיעו באלפים למשחק החוץ הערב (ראשון) מול ססואולו פרצו לכר הדשא בתום ה-0:3 שהבטיח לרוסונרי אליפות ראשונה לאחר 11 שנה. השחקנים של סטפנו פיולי לא רק שעמדו בלחץ, אלא נראו כמו אלופה אמיתית כשרקדו במחצית הראשונה בניצוחו של רפאל לאאו הנפלא, שבישל את שלושת השערים לז'ירו (17 ו-32) ולקסייה (36). אינטר הביסה גם היא 0:3 את סמפדוריה וקיוותה למעידה של היריבה העירונית, אך זו לא הגיעה.

השחקנים המאושרים חגגו עם האוהדים על כר הדשא, כאשר ז'ירו הגדיל ואף דאג לצלם סלפי בעצמו עם האוהדים, ובמובן מסוים גנב להם את ה"תפקיד". רבים מהאלפים שעשו את הדרך ממילאנו התנפלו על השחקנים וחנקו אותם מאהבה, תוך כדי הדלקת אבוקות.

אוהדי מילאן עם סנדרו טונאלי, תאו הרננדז. רויטרס
לא יודעים נפשם. אוהדי מילאן רודפים אחרי תאו הרננדז וסנדרו טונאלי/רויטרס
אוליבייה ז'ירו עושה סלפי עם אוהדי מילאן. רויטרס
ז'ירו מצלם סלפי עם האוהדים/רויטרס
אוהדי מילאן מול ססואולו. Chris Ricco, GettyImages
הציפו את אצטדיון מאפיי ברג'יו אמיליה. אוהדי מילאן/GettyImages, Chris Ricco

מעבר לאכזבה של אינטר, שלא הצליחה להשיג אליפות שנייה ברציפות למרות שהדבר היה תלוי בה בשלבים מאוחרים של העונה - הרוסונרי השתוו ליריבתם העירונית עם כמות האליפויות כשקטפו הערב את הסקוטדו ה-19 בתולדותיהם. בדומה לנראזורי, עשתה זאת מילאן 11 שנים לאחר הפעם האחרונה בה זכתה בתואר.

על אף האכזבה בקרב הקבוצה של סימונה אינזאגי, שחקני אינטר הודו לאוהדיהם שהגיעו לסאן סירו וקיוו לחגוג מהפך דרמטי - שלא הגיע. האוהדים החזירו אהבה לשחקנים ואלה יסתפקו בגביע האיטלקי בו זכו לפני פחות משבועיים לאחר ניצחון בגמר על יובנטוס.

שחקני מילאן. Chris Ricco, GettyImages
שחקני מילאן עם הישמע השריקה/GettyImages, Chris Ricco

מהאלופה היוצאת, בחזרה לאלופה הנכנסת. השחקן היחיד בסגל מילאן שהיה חלק מהקבוצה שזכתה בסקודטו ב-2011 הוא זלאטן איברהימוביץ'. הענק השבדי נכנס כמחליף בדקה ה-72 והיה חלק ממשחק האליפות בגיל 40. לאחר שריקת הסיום התפנה זלאטן לגנוב את ההצגה כמו תמיד כשהשפריץ שמפניה לכל עבר לקול תרועות אלפי האוהדים של הרוסונרי.

מאמן מילאן סטפנו פיולי אמר בסיום: "אני מאושר בשביל השחקנים שלי, בשבילי, בשביל הצוות ובשביל המועדון. בעיקר אני שמח בשביל האוהדים הנפלאים שלנו שהאליפות מגיעה להם יותר מכולם. האמנו לכל אורך הדרך שנעשה את זה. היינו הקבוצה הכי עקבית, אם הגענו עד כאן זה אומר שהייתה לנו המשכיות לאורך העונה".

פיולי המשיך: "האליפות הזו מגיעה לנו. לא ויתרנו וניצחנו משחקי מפתח. יש לי קבוצה חזקה עם שני מנהלים מקצועיים יוצאים מהכלל. אם אתה מגיע לרמה הזו, כל המחלקות במועדון צריכים להיות במיטבם. אני והצוות הכנו את השחקנים לכל משחק. אנחנו נהנים ממה שאנונו עושים וזה הדבר הכי חשוב".

מאמן מילאן סטפנו פיולי. רויטרס
מאושר. פיולי/רויטרס

המנהל המקצועי של מילאן ואחד מגדולי השחקנים בהיסטוריה של המועדון, פאולו מלדיני: "תמיד אמרתי שמילאן זה מועדון מיוחד. היה קשה מאוד להפוך את היוצרות לאחר השנים הקשות, אבל יש לנו DNA משלנו, אוהדים מיוחדים ועיר שלמה מאחורנו שדוחפת אותנו. התרבות והמסורת שלנו גרמה לכך שלא לקח לנו כל כך הרבה זמן להגיע לרמה הזו".

מלדיני הודה שלאחר שסיים את קריירת המשחק שלו הוא כלל לא חשב להפוך למנהל מקצועי: "זה לא היה בכלל בתוכניות שלי, עשיתי את זה אך ורק למען מילאן. לקחתי את הזמן כדי ללמוד ובסופו של דבר התמזל מזלי לקבל את התפקיד". על המשך הדרך: "יש לנו סגל צעיר ואני חושב שאחד הסודות שלנו בשלוש השנים האחרונות היה הכבוד שרכשנו לשחקנים שלנו. הרבה דברים קרו לאורך הדרך אבל דבקנו ברעיוון שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully