וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית שכיכבה על הבמה בחגיגות האליפות של מילאן: "היה טירוף"

25.5.2022 / 12:15

הגשימה חלום: הסקסופוניסטית ירדן קליימן הוזמנה על ידי המועדון להופיע במילאנו לעיני רבבות אוהדי מילאן החוגגים, פגשה את זלאטן וברלוסקוני במסיבת סלבריטאים יוקרתית, ומספרת: "בהתחלה חשבתי שעובדים עליי, היה ממש מגניב"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.5/ספורט1

ירדן קליימן (אין קשר לבוריס), הסקסופוניסטית המצוינת, כיכבה ביום שני האחרון בחגיגות האליפות המרגשות של מילאן, שצבעו את העיר באדום אחרי 11 שנות בצורת. שם הבמה שלה הוא "ירדן סקסופון", היא מנגנת כבר מגיל 8, במקור מירושלים ומגיעה מעולם המוזיקה האלקטרונית. היא מנגנת בפסטיבלים, במועדונים ובאירועים, בכל סופ"ש מוזמנת לנגן במדינה אחרת, מפיקה מוסיקלית, ובקיצור - חיה את החלום. חגיגות האליפות של מילאן היו בונוס.

- ירדן, איך הגעת לנגן באירוע ההמוני של אלופת איטליה?

"זה היה פשוט מטורף. חשבתי שעובדים עליי כשקיבלתי את המייל. אחד ממנהלי השיווק שלהם עוקב אחריי באינסטגרם ורצה שאגיע למילאנו בגלל הניצחון, והכל קרה מעכשיו לעכשיו. הייתי בדיוק בסרדיניה והגעתי לשם למרפסת של מסעדת מישלן יוקרתית שמשקיפה על הכיכר המרכזית במילאנו, שם רואים את כל עשרות אלפי האוהדים, וכולם חיכו שיגיעו הכדורגלנים".

הסקסופוניסטית הישראלית ירדן קליימן. Valerio Rocchetti, אתר רשמי
הסקסופוניסטית הישראלית ירדן קליימן/אתר רשמי, Valerio Rocchetti
הסקסופוניסטית הישראלית ירדן קליימן. אינסטגרם, yarden_saxophone, אתר רשמי
הסקסופוניסטית הישראלית ירדן קליימן/אתר רשמי, אינסטגרם, yarden_saxophone

הסקסופוניסטית המוכשרת המשיכה לשתף בחוויה החד פעמית: "במסעדה הייתה מסיבה למוזמנים בלבד, ומדי פעם יצאנו למרפסת והאוהדים השתגעו. היו המון מפורסמים מכל התחומים באיטליה, מוזיקה, פוליטיקה, היה שם הדי-ג'יי הענק מדוזה, ברלוסקוני, שחקני קולנוע איטלקים, הבעלים של הנבחרת, המאמן. מהשחקנים של מילאן ברור שישר זיהיתי את זלאטן, וגם את רפאל לאאו, אוליביה ז'ירו, פרנק קסייה, ועוד הרבה שפשוט לא זיהיתי את השמות. היה מאוד מגניב. ברגע שהשחקנים הגיעו, כל הקהל היה בטירוף. השיר של האליפות שלהם הוא 'פרי פרום דיזייר' וכולם צעקו 'פיולי און פייר!!'".

- שמחת לקחת חלק באירוע ספורט בינלאומי?

"ממש. התייחסו אליי מאוד יפה, וכל ההתנהלות מולם הייתה מאוד נעימה. השחקנים היו באטרף, זרמו ורקדו איתי תוך כדי שניגנתי, הייתה אופוריה. אירוע הספורט הראשון שניגנתי בו היה במחצית של המשחק של פאנתנייקוס באתונה ביורוליג לפני הקורונה, אחרי זה גם מכבי תל אביב בכדורסל הזמינו אותי פעמיים לנגן במחציות".

הסקסופוניסטית הישראלית ירדן קליימן. Valerio Rocchetti, אתר רשמי
הסקסופוניסטית הישראלית ירדן קליימן/אתר רשמי, Valerio Rocchetti
הסקסופוניסטית הישראלית ירדן קליימן. Valerio Rocchetti, אתר רשמי
הסקסופוניסטית הישראלית ירדן קליימן/אתר רשמי, Valerio Rocchetti

אמנם היא כבר הספיקה לחזור לישראל אך מחר תשוב האמנית הישראלית לאיטליה, לנגן במסגרת סיבוב הופעות. "האמת שגם הזמינו אותי מהמועדון לחגיגות הפרטיות של הקבוצה מבלי לנגן, רק להיות אורחת", סיפרה ירדן, והסבירה מדוע נאלצה לחזור לישראל כדי להיות דווקא היום בתל אביב: "אני חוגגת יום הולדת 29 היום, אז הגעתי לחגיגות הפרטיות שלי". לא נתפלא אם עוד נראה אותה הרבה באירועי ספורט בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully