וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף חמוץ לעונה של מכבי חיפה: "לא הופענו, אין אחד שהגיע"

25.5.2022 / 9:10

הירוקים מאוכזבים מההפסד בגמר: "חשבנו שנצליח לעשות היסטוריה". עם זאת, במועדון מקווים לקהל גדול בחגיגות האליפות. דוניו ואלפונס יעזבו, תיערך פגישה עם רודריגס. האוהדים טענו לאלימות משטרתית

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:2 (1:3 בפנדלים)/ספורט1

אכזבה קשה במכבי חיפה אחרי ההפסד בפנדלים בגמר הגביע נגד הפועל באר שבע, שמנע דאבל. הירוקים הגיעו אמש (שלישי) עם כוונות לזכות בתואר רביעי שהיה משלים עונה היסטורית, אך יצאו מאוכזבים מאוד, כשגם הקהל הרב שהגיע מחיפה לאצטדיון טדי חזר את כל הדרך צפונה עצוב. "לא ככה רצינו לסיים את העונה", אמר שחקן במכבי חיפה, "באמת חשבנו שנצליח לעשות היסטוריה שלא הייתה פה עדיין".

בקבוצה היה חוסר שביעות רצון מהיכולת של השחקנים: "אין שחקן אחד שאפשר לציין שהוא הגיע אתמול בשיאו", אמר גורם במועדון מהכרמל, "אפשר להגיד שמבחינת הכדורגל האיכותי שלנו - לא הופענו".

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא כך רצו לסיים. נטע לביא/ברני ארדוב

למרות הההפסד, כל שחקני ועובדי המועדון, כולל הבעלים יעקב שחר, יגיעו הערב לחגיגות האליפות הרשמיות שייערכו ברחבת האצטדיון. שרית חדד, הראפר פלד ובניה ברבי יופיעו, ובמכבי חיפה מקווים שקהל רב יגיע: "השחקנים ראויים לכך שהקהל יגיע לחגוג איתם אחרי עונה כזו", אמרו במועדון. "נכון שהטעם בסוף הוא חמוץ, אבל עשינו עונה ענקית". הוסיף שחקן בקבוצה, "אין אוהד ואין איש במועדון שלפני העונה לא היה קונה אליפות ולהפסיד את הגביע". בחיפה עודדו את השוער הצעיר רועי פוקס, שפתח בשל הפציעות של רועי משפתי וג'וש כהן, אך לא הצליח להושיע את הקבוצה בדו קרב הפנדלים וכן נשא בחלק מהאשמה בשער השני.

גם המאמן ברק בכר ניסה לשדר מסרים אופטימיים וכתב לאוהדים באינסטגרם: "כולנו מאוכזבים מאתמול. ברור לנו שפספסנו הזדמנות לעשות משהו שלא נעשה עד היום. אני מרגיש מספיק מוערך על ידכם כדי לבקש מכם לשים הכל בצד ולראות את הטוב. אלוף האלופים, גביע הטוטו, שלב בתים באירופה אחרי הרבה שנים ואליפות שנייה ברציפות. רוב הזמן הצלחנו לשחק לפי ה-DNA של המועדון - כדורגל חיובי שלווה בשערים לצד מלחמה. היום בערב יש חגיגות וזאת ההזדמנות האחרונה שלנו בעונה הזאת להודות לכם, לחגוג איתכם וחשוב לנו לראות אתכם בהמוניכם".

עוד בוואלה!

גלזר עצר שלושה פנדלים, הפועל באר שבע זכתה בגביע המדינה

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
אוהדי מכבי חיפה טענו לאלימות משטרתית/ברני ארדוב

כעת, בכרמל יחלו להאיץ את ההכנות לעונה הבאה, כאשר המטרה היא לצרף ארבעה-חמישה שחקנים. גודסוויי דוניו ומיקאל אלפונס רשמו אמש את הופעת הפרידה שלהם, ואילו חוסה רודריגס ייפגש עם ראשי המועדון ואז יוחלט האם להמשיך עם הקשר הספרדי ולהאריך את חוזהו.

מלבד המשחק עצמו, במכבי חיפה התעסקו גם בעימותים בין המשטרה לקהל הירוק. אוהדי הקבוצה טענו לאלימות משטרתית קשה וסיפרו שהמשטרה נכנסה כדי לקחת ציוד לתפאורה שהאוהדים רצו להעמיד ביציע, תוך שימוש באלימות קשה נגדם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully