וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת תלחץ על ברדה כדי שיישאר, גלזר: "באתי לפנדלים עם שיטה"

בעלי הפועל באר שבע מתכוונת להפעיל מכבש לחצים על המאמן כדי שימשיך על הקווים, גיבור הניצחון שהדף שלושה פנדלים מול מכבי חיפה בדרך לזכייה בגביע: "שמח שהשיטה עבדה". ספורי לא שכח את רוני לוי

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:2 (1:3 בפנדלים)/ספורט1

בהפועל באר שבע לא ידעו נפשם מרוב אושר בסיום הניצחון הערב (שלישי) בגמר גביע המדינה על מכבי חיפה. המשחק הוכרע בתום דו קרב מהנקודה הלבנה, בו גברו השחקנים של אליניב ברדה 1:3 על הירוקים לאחר 2:2 בתום 120 דקות. הדרומיים הוליכו פעמיים משערים של רמזי ספורי (27) ורותם חטואל (70) אך אומר אצילי (55, בפנדל) ושער עצמי של מיגל ויטור (87) דאגו לשלוח את המשחק להארכה, כאשר גם שם כאמור לא הושגה הכרעה. השוער עומרי גלזר, שטעה בשער השני שספג סיפק שלוש הצלות בדו קרב הפנדלים והקבוצה מבירת הנגב עם זכייה שנייה בגביע בשלוש שנים.

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, מתכוונת להפעיל בימים הקרובים מכבש לחצים על אליניב ברדה כדי שלא יעזוב את תפקיד המאמן, אותו לקח אחרי הפרידה מרוני לוי לפני כמעט שלושה חודשים. ברקת עצמה אמרה: "אמרנו מראש שאנחנו רוצים שברדה יישאר, אני מקווה שנקבל את ההחלטה הכי טובה".

גיבור הערב עומרי גלזר, שהדף שלושה פנדלים ובזכותו זכתה הפועל באר שבע על חשבוון האקסית: "באתי לפנדלים עם שיטה מוכנה מראש. עברנו אני ומאמן השוערים על הבועטים שלהם וזה עבד. שלוש פעמים זינקתי לצד אחד, אחר כך לצד השני ואין מאושר ממני שזה עבד".

עומרי גלזר שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הגיבור של באר שבע. גלזר/ברני ארדוב

גלזר נשאל אם זו הייתה נקמה שלו במכבי חיפה: "הייתי שם חמש שנים ונהניתי מכל רגע. אני לא מתעסק במה שהיה פעם, אלא הגעתי להפועל באר שבע כדי להוכיח את עצמי ואני שמח שזה עבד. תמיד סמכתי על עצמי ועבדתי קשה, אני שמח שזה הצליח ויש לי עוד המון מטרות בדרך. לכל משחק הגענו בתור אנדרדוג והראינו שאנחנו לא נופלים ממכבי חיפה וגם לא ממכבי תל אביב. הוכחנו שאנחנו קבוצה מהטופ בארץ".

רמזי ספורי, שעלה למשחק למרות שסבל מחום: "לא חשבתי לרגע לוותר על המשחק וידעתי שגם אם אעלה על כדורים אני אתן את כל מה שיש לי עד שאצא. הגעתי בשביל לנצח ובשביל להניף את הגביע ואני שמח שזה בא לידי ביטוי. אני חושב שאנשים לא האמינו בנו, אלא האמינו במכבי חיפה יותר, אבל ראיתם שלא וויתרנו גם כשהם חזרו למשחק , היינו חדורי אמונה ואני שמח שניצחנו - ואין ספק שהגיבור שלנו זה עומרי גלזר".

ספורי על חלקו של רוני לוי בתואר: "יש לו חלק בזכייה הזו. הוא בנה את הקבוצה ונתן לשחקנים את הביטחון ואת כל מה שהם צריכים. ברדה המשיך אותו ולכולם יש חלק בזה ואנחנו שמחים מאוד".

עוד בוואלה! ספורט

גלזר עצר שלושה פנדלים, הפועל באר שבע זכתה בגביע המדינה

לכתבה המלאה
אלונה ברקת עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
ברקת תפעיל עליו מכבש לחצים. בינתיים הם חוגגים/ברני ארדוב

מאמן באר שבע אליניב ברדה: "התרגשות, התפוצצות של המון רגשות, בטח אחרי 120 דקות ופנדלים. כשחקן זכיתי בארבעה גביעים. יותר מלחיץ להיות בגמר גביע כמאמן מאשר כשחקן. נזרקתי לתפקיד הזה ואני אוהב את התפקיד הקודם. הייתה לי זכות לעבוד עם אבוקסיס ועם רוני לוי, שהעלה את הקבוצה עד לרבע הגמר. ברגע שנקלעתי למערכה אז זה המועדון והבית שלי, הפועל באר שבע. אני לא יכול לסרב. אני שמח שזה נגמר בצורה מתוקה".

על הכניסה שלו לתפקיד אמר ברדה: "לא היה פשוט בהתחלה, גם בשבילי הכול היה חדש. זה המון שעות של עבודה קשה וצפייה בווידאו. אני דיברתי ישר עם מאור מליקסון, שאמר לי שהוא מיד בדרך למתחם. יש לי חבר'ה שעובדים קשה מאוד ומחפשים פתרונות. יש לי הרבה חבר'ה מאחורי הקלעים ובזכות נכנסתי אל התפקיד בנוחות".

לגבי עתידו: "היה לי בית ספר גדול לעבוד עם ברק בכר, למדתי ממנו המון וגם מאלי גוטמן למדתי המון ואני עושה אימונים שלו למרות שזה מעצבן את השחקנים. אני מרגיש שהשחקנים ממלאים את ההוראות וממלאים אותי בסיפוק. אמרתי כבר שאקבל את ההחלטה בסוף וכיף לקבל החלטה אחרי גביע. אשב עם אלונה ברקת, היחסים בינינו טובים מאוד ונחליט הכול ביחד. יש פה הרבה דברים שאני צריך לשקול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully