וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היינו קרובים לעשות היסטוריה, זה הפסד אכזרי וכואב"

מאמן מכבי חיפה דיבר עם דמעות בעיניים אחרי ההפסד בגמר הגביע: "החבר'ה כבר היו על אדים ולמרות זאת כמעט ניצחנו"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:2 (1:3 בפנדלים)/ספורט1

אכזבה עצומה במכבי חיפה לאחר ההפסד הערב (שלישי) בגמר גביע המדינה להפועל באר שבע בתום דו קרב פנדלים. שתי הקבוצות נפרדו ב-2:2 בתום 120 דקות, כאשר האדומים ניצחו 1:3 בבעיטות ההכרעה מהנקודה בדרך להנפה שנייה בשלוש שנים. השחקנים של ברק בכר קיוו להשלים דאבל שני בהיסטוריה, והצליחו לחזור פעמיים מפיגור, אך לא עמדו בלחץ כאשר דולב חזיזה, גודסוויי דוניו ומאוויס צ'יבוטה החטיאו מול עומרי גלזר בדרך למפח נפש מבחינת הירוקים.

אכזבה של שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
שחקני מכבי חיפה ברגע ההפסד בדו קרב הפנדלים/ברני ארדוב
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הפסד כואב מאוד. בכר והגביע ששייך כעת לבאר שבע/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: "צריך לדעת גם להפסיד. מאוד רצינו לעשות היסטוריה, משהו גדול, אבל יש כאן גם קבוצה יריבה שאנחנו נברך אותה. הפסדנו בפנדלים, שזה אכזרי ועניין של מזל, אבל מגיע להפועל באר שבע שכל העונה נאבקה בליגה ובגביע ואני מברך אותה מכל הלב וגם את אלונה ברקת ואליניב ברדה". על המשחק אמר בכר: "המשחק היה שקול והתיקו היה משקף. פנדלים זה כבר עניין של מזל ואולי קצת יכולת בסיומת. מגיע להפועל באר שבע".

על דו קרב הפנדלים בו כיכב עומרי גלזר: "כנראה שהיה לחץ כי הפסדנו, אבל זה הכול בדיעבד. זה הרבה מזל ועניין של מה מרגיש שחקן באותו הרגע. אין יותר מדי מה לנתח דו קרב פנדלים". עונה שהסתיימה עם אליפות, גביע הטוטו ואלוף האלופים: "זו עונה כמעט היסטורית, אבל טובה מאוד. החבר'ה כבר על אדים וגם היום כמעט ניצחו. מחר נחגוג עם הקהל למרות ההפסד הכואב, בסופו של דבר צריך גם להיכנס לפרופורציות ולדעת שאפשר גם להפסיד, בטח לקבוצה טובה". על העונה הבאה: "רק סיימנו את העונה, אנחנו צריכים קצת לנוח ולהתאושש מההפסד הכואב. מחר נחגוג עם הקהל שלנו ולאט לאט נבנה את העונה הבאה שאין ספק שנצטרך לקראתה לרענן ולחדש וזה מה שנעשה"".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully