וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת תסתער על האליפות ומחכה שברדה יהיה המאמן: באר שבע חוגגת

25.5.2022 / 6:59

הפועל באר שבע חגגה את הגביע, השניים צפויים להיפגש בהקדם כדי לקבל החלטה. ברדה עשוי להיעתר להצעת הבעלים ולחתום ליותר מעונה אחת. הבעלים תפעל להחזרת ז'וזואה ותעשה מספר שינויים בסגל. חגיגות הזכייה נמשכו עד אור הבוקר

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:2 (1:3 בפנדלים)/ספורט1

כל הלילה חגגו בהפועל באר שבע את הזכייה בגביע המדינה אחרי דו קרב פנדלים עליו ניצח השוער עמרי גלזר. בשלוש לפנות בוקר הגיע אוטובוס הקבוצה מירושלים לבאר שבע והאוהדים חיכו לשחקנים לחגיגות ספונטניות בכניסה לעיר. כל הדרך באוטובוס מטדי רקדו ושרו השחקנים באוטובוס. "זו הזכייה בגביע הכי מוצדקת שיכולה להיות", אמרו שחקנים באוטובוס. "זה לא היה הוגן אם הכל היה הולך למכבי חיפה. גם לנו הגיע לצאת עם תואר מהעונה הזו ואין יותר מתוק מלזכות בערב אחד בגביע המדינה".

אלונה ברקת, בעלי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עם הפנים קדימה. ברקת/ברני ארדוב
עומרי גלזר שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מגיע להם. גלזר/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים זכייה בגביע. ברני ארדוב
חגיגות שלא נגמרו. באר שבע/ברני ארדוב

בקבוצה יחכו כעת להחלטה של אליניב ברדה. ברדה מתכוון קודם להתייעץ עם רעייתו ולאחר מכן עם המעגל היותר רחב במשפחתו ולאחר שיגבש את עמדתו, הוא יפגש עם הבעלים אלונה ברקת וימסור לה את החלטתו. ברקת שהחליטה על מינויו במקום רוני לוי באמצע העונה ידעה מה היא עושה. ברדה הוא הצלחה גדולה מאוד כמאמן וברור לכולם שהוא הכי מתאים להמשיך, אבל את ההחלטה על דרכו הוא יצטרך לקבל בכובד ראש מאחר שהחודשים הנהדרים שהוא חווה כמאמן, עלולים להתחלף בעונה הבאה לתקופות קשות מאוד. "לאליניב לא היה קל בתפקיד הזה", אמרו אמש בסביבתו של ברדה.

"אליניב הוא פרפקציוניסט והוא לקח את כל המשקל עליו. הוא היה הולך לישון בשלוש לפנות בוקר וקם כבר בשש בבוקר בכל יום כמעט. לא בטוח שהוא יוכל להמשיך בקצב העבודה הזה כשכל האחריות עליו. זו החלטה מאוד מורכבת ולכן הוא לא יודע מה לעשות. מצד אחד הוא רוצה כי הוא נהנה להיות מאמן ולהיות קרוב לעשייה על הדשא, אבל מצד שני הוא יודע כמה התפקיד הזה יכול להיות אכזרי".

עוד בוואלה!

ברקת תלחץ על ברדה כדי שיישאר, גלזר: "באתי לפנדלים עם שיטה"

לכתבה המלאה

טירוף באדום: צפו בחגיגות של הפועל באר שבע

שחקני הפועל באר שבע חוגגים זכייה בגביע עם האוהדים/אינסטגרם
מיגל ויטור, בלם הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יש על מי לבנות. ויטור/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע, מחזיקת גביע המדינה 2021/22. ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע, מחזיקת גביע המדינה 2021/22/ברני ארדוב

ברקת תרצה לשמוע תשובה מברדה עוד השבוע. מאחר שהוא גם אמור לצאת לחופשה בת שבועיים בתאילנד, היא תרצה שהוא יחליט בטרם הוא יטוס כדי שהיא תדע שיש לה מאמן או שהיא צריכה לפעול על מנת לבחור אחד כזה. "אליניב הכי מתאים להמשיך", אמרו אמש בסביבת ברקת. "אלונה ידעה מה היא עושה כשהיא בחרה בו להחליף את רוני. רבים העריכו אז כי מדובר במינוי זמני ושבתוך זמן קצר היא תביא מישהו, אבל לה היה ברור שאליניב ימשיך עד סוף העונה ושהוא יהיה סיפור הצלחה. אלונה רוצה להחזיר את האליפות לבאר שבע והיא בטוחה שאליניב הוא האיש הכי מתאים כדי להוביל קבוצה כזו לאליפות".

לא מן הנמנע שברדה יסכים להישאר כמאמן וירצה להרגיש ביטחון מהמערכת בעזרת חוזה ארוך טווח, כך שהוא יידע שיש לו אופק מקצועי ליותר מעונה אחת.

האוהדים הניפו את ברדה על הכתפיים

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, בחגיגות הזכייה בגביע המדינה/אינסטגרם
גוסטבו מרמנטיני, הלדר לופס, שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מי יישאר? בקרוב נדע/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים זכייה בגביע. ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים זכייה בגביע/ברני ארדוב

ברקת לא מתכוונת לעשות שינויים רבים בסגל לקראת העונה הבאה. היא מאוד רוצה להחזיר לקבוצה את ז'וזואה והיא פועלת לשם כך, אך הדברים לא תלויים רק בה ומכאן שצריך עוד לעבור כמה משוכות כדי שהקשר הפורטוגלי יחזור. העובדה שמיגל ויטור הופך לישראלי תאפשר לצרף זר נוסף. ניקיטה רוקאביצה לא ימשיך וקיים סימן שאלה לגבי איתי שכטר ואיתן טיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully