וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד פיינורד הפסיד בהתערבות - ונאלץ לקעקע את שמו של אופיר מרציאנו

משעשע: האוהד הימר שהשוער הישראלי "יחרב את הקמפיין האירופי" של ההולנדים בקונפרנס ליג והתבדה. בסוף הוא נאלץ להנציח את הטעות על גופו

תקציר ה-2:2 הדרמטי של פיינורד מול פ.ס.וו איינדהובן/ספורט1

במספר ההופעות המצומצם שלו במדי פיינורד, אופיר מרציאנו הותיר רושם אמביוולנטי. לצד משחקים טובים והצלות יפות היו לו גם כמה הופעות חלשות שגררו לא מעט ביקורות, אבל מתברר שלפחות אצל אוהד אחד של הקבוצה הוא כבר הטביע חותם - תרתי משמע.

האוהד, פיט מוס, קעקע השבוע את שמו של מרציאנו על רגלו - אבל לא מתוך הערצה לשוער הישראלי, אלא בשל התערבות שהשתבשה עבורו. אחרי שהתברר שהשוער הבכיר של פיינורד ג'סטין ביילו נפצע ושמרציאנו יעמוד בין הקורות בכמה משחקים מכריעים של הקבוצה, התחייב מוס שהוא "יחרב את הקמפיין האירופי" של הקבוצה.

הקעקוע המדובר

תסריט של העפלה לגמר הקונפרנס ליג עם מרציאנו בשער נראה לו כה מופרך, עד שהבטיח לקעקע את רגל שמאל שלו מעל הברך, בשמו של מרציאנו ובמספר החולצה שלו. לצערו או לשמחתו, זה בדיוק מה שקרה והשבוע הוא נאלץ לפקוד מכון קעקועים שהנציח את התחזית השגויה שלו.

את שמו של מרציאנו ומספר החולצה שלו, מעטר גם איור של גביע הקונפרנס ליג אותו יקווה מרציאנו עצמו להניף ברביעי בלילה. מוס, מצידו, יקווה שהקעקוע שנכפה עליו יהפוך לנבואה שמגשימה את עצמה.

אופיר מרציאנו שוער פיינורד. BSR Agency, GettyImages
שמו חקוק לנצח לפחות אצל אוהד אחד. מרציאנו/GettyImages, BSR Agency

בהולנד, אגב, לוחצים על מאמן פיינורד ארנה סלוט לפתוח עם השוער הבכיר ביילו בין הקורות. ביילו חוזר מהיעדרות ממושכת בשל פציעה ועורך אימונים מלאים בימים האחרונים, בתקווה שיוכל לפתוח. "ביילו צריך לפתוח גם אם הוא כשיר ב-20 אחוז. הוא עדיף על מרציאנו בהרבה כל עוד הוא מסוגל ללכת. הוא חייב לעמוד בשער, אפילו אם הוא רואה רק בעין אחת", אמר פרשן הטלוויזיה ההולנדית תאו ינסן.

שחקן העבר של פיינורד פייר ואן הוידונק הוסיף ש"למרציאנו היו כמה רגעים לא רעים, אבל ביילו ידוע כשוער של מעמדים גדולים. בנוסף, הוא גם הרבה יותר איכותי בהנעת הכדור. מרציאנו לעולם לא ישרה על ההגנה את הביטחון שביילו משרה עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully