וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא פרץ, הפנדל הוחמץ. צפו בירידת הליגה הכי ביזארית של השנה

שני שחקנים רבו על בעיטה מהנקודה הלבנה, הבעלים חטף את הכדור, הבעיטה הוחמצה וצרסקו סלו סופיה ירדה מהליגה הבכירה בבולגריה. צפו בדקות שלא הוסיפו טיפת כבוד לכדורגל המקומי

ירידת הליגה הביזארית בבולגריה/יוטיוב

אירוע בליגה הבולגרית שבסיומו ירידת ליגה דרמטית, הפך אתמול (שבת) למועמד ראוי ואולי גם ודאי, לתואר "האירוע הביזארי של עונת 2021/22 בכדורגל העולמי".

קבוצת צרסקו סלו סופיה אירחה אתמול את לוקומוטיב סופיה במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון, בידיעה שניצחון יספיק לה בשביל לשחק בפלייאוף על הישארות, בעוד איבוד נקודות עלול לשלוח אותה לליגה השנייה. לוקומוטיב עלתה ל-0:1 בדקה ה-26, צרסקו סלו השוותה בדקה ה-73 ועמוק בתוספת הזמן קיבלה פנדל והזדמנות למהפך.

הדרמה הייתה בשיאה והדקה כבר הייתה 94, כשעל כר הדשא החלוץ הגמבי יוסופה יאפה והקפטן, מרטין קבדנסקי, רבו על הפנדל. אחרי ויכוחים ודחיפות קלות, יאפה לקח את הכדור והתכונן לבעוט, אבל אז החל המופע של נשיא המועדון, סטוינה מאנולוב: הוא נכנס לכר הדשא, לקח בכוח את הכדור מיאפה והעביר אותו לקבדנסקי.

השעון המשיך לתקתק והבלם הן ה-35, שחקן עם עבר במץ וקלרמון הצרפתיות, לקח את הבעיטה בדקה ה-96. הוא בעט שטוח ושמאלה, אבל שוער לוקומוטיב זינק בכיוון הנכון וקלט. החמצת פנדל וירידת ליגה באופן הכי דרמטי שיכול להיות. יאפה אגב, עמד בצד והגיב במחיאות כפיים ציניות להחמצת הפנדל - ואז הותקף על ידי הנשיא מאנולוב.

  • עוד באותו נושא:
  • בולגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully