וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב קיבל עצה מהרב? לברון ג'יימס תועד בפגישה עם יאשיהו פינטו

כוכב הלייקרס הגיע לחתונת בנו של מיליארדר יהודי מאוהיו, ונראה מסתודד עם הרב שנחשב למקורבו - ואף ייעץ לו בעבר. צפו בסרטון

לברון ג'יימס עם יאשיהו פינטו בחתונה יהודית - חרדית בניו יורק/יחצ

לברון ג'יימס תועד הלילה (בין ראשון לשני) בחתונה של יהודים חרדים בניו יורק, כשהוא מסתודד עם הרב המפורסם יאשיהו פינטו. כוכב הלייקרס הגיע לחתונה על תקן אורח הכבוד של אב החתן, המיליארדר היהודי ג'יי שוטנשטיין, שמכיר את לברון היטב בתור מי שמרכז חייו נמצא באוהיו, המדינה בה ג'יימס גדל ושיחק במשך שנים ארוכות.

בתיעוד שהופץ ברשת, נראה לברון נכנס לאירוע ומשוחח עם הרב פינטו, שנחשב למקורב שלו. הרב פינטו, מייסד ארגון "שובה ישראל", רשת של מוסדות תורניים הפועלים ברחבי העולם, נחשב לחביבם של אנשי עסקים רבים, ובהם שוטנשטיין.

צפו בתיעוד

ללברון ופינטו יש כאמור היסטוריה משותפת. בשנת 2010 פורסם שג'יימס שימש כיועץ לג'יימס, בעת ששיחק במיאמי והיה בעיצומו של משבר מקצועי ואישי. לפי הדיווחים בזמנו, לברון אף העביר סכום של למעלה מ-100 אלף דולר לארגון "שובה ישראל", ומאז פגש ושוחח עם פינטו פעמים נוספות.

ג'יימס זכור גם בשל הסערה שעורר בשנת 2018, כאשר הואשם באנטישמיות. בזמנו העלה לברון פוסט בו ציטט שורה משיר בה מוזכר הביטוי "כסף יהודי", ועורר את חמתם של יהודים רבים ברחבי ארצות הברית. הוא התנצל על הציטוט האנטישמי והסביר ש"חשבתי שזאת מחמאה", וסיים את הפרשה ללא עונש מה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully