וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולכם אשמים: הבעיה של ליגת העל היא לא בני סכנין

17.5.2022 / 17:00

בגלל המנהלת, שמחלצת אותה פעם אחר פעם ממחדלים. בגלל בית הדין הרופס של ההתאחדות. בגלל בקרת התקציבים שנותנת לבעלי קבוצות להתעלל בשחקנים. מחפשים את האשמים במה שקרה אתמול בפתח תקווה? יש הרבה כתובות מלבד סכנין

אוהדי מכבי חיפה מחוץ לאוטובוס של השחקנים אחרי ביטול המשחק נגד בני סכנין/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע אמש בבלומפילד היה אירוע חשוב ביותר. לא, לא בשל היותו של המפגש הבינוני הזה עימות ישיר על המקום השני, אלא משום שהוא הכתיר את מכבי חיפה לאלופה בדרך הראויה לה, באופן יחסי לנסיבות - על המגרש.

את הפארסה שקדמה לעימות בבלומפילד אי אפשר כבר לתקן, אבל הכתרה רשמית, על אף היותה סימבולית בלבד, צריכה להיות מוכרזת בדרך מכובדת יותר מניצחון טכני. אז מכבי תל אביב והפועל באר שבע הוציאו את הערמונים האלה מהאש, ולפחות הירוקים יכולים לחגוג תואר בדרך ראויה יותר - על בסיס נקודות אמיתיות שנצברו ולא ניצחון קש שהושג "על שולחן הדיונים".

סדרנים יושבים לפני המשחק שלא התקיים בין בני סכנין לבין מכבי חיפה. קובי אליהו
להתנצל? כן. לקחת אחריות? מה פתאום. כוח הסדרנים מתארגן למשחק לפני שבוטל אתמול בפתח תקווה/קובי אליהו

בסכנין לא אשמים. זה אף פעם לא הם. הם רצו, הם דאגו, אין סדרנים באצטדיון שלמה ביטוח, האוהדים של הקבוצה השנייה התחילו לזרוק אבנים בדוחא, המשטרה מתנכרת להם כמו שלא הייתה מתנכרת לאף קבוצה יהודית ועוד כהנה וכהנה. בסכנין השמיעו הרבה התנצלויות על מחדלים בשנה האחרונה, אבל את המילה "טעינו" לא תשמעו מהם. להתנצל על סיטואציה זה קל, זה משהו שפשוט קרה. לקחת אחריות? ובכן, זו כבר בעיה אחרת.

המועדון הזה, שלועג לכל מנהל תקין באשר הוא ורוכב על שד הגזענות והקיפוח פעם אחר פעם, עושה במנהלת הליגות ובהתאחדות כרצונו. מכבי חיפה תקבל ניצחון טכני, ביג פאקינג דיל. סכנין תיקנס, וואו, הרתעתם. הפחתת נקודות על תנאי? פשששש, זה קשוח. אין ספק, הלקח יילמד.

אם רוצים באמת להעניש את סכנין, צריך לפסוק בבית הדין של ההתאחדות על הורדת נקודות בפועל. לא העונה כשזה לא קובע, בשנה הבאה. תפתחו במינוס 4. תעשו עוד פאשלה בארגון משחק ביתי ותחטפו עוד מינוס. אבל ספק אם למישהו יש אומץ. סכנין מצפצפת על החוקים ביודעה שהכלבים ימשיכו לנבוח והשיירה תעבור. זו בדיוק הבעיה - קשה להאמין שמישהו באמת יכול או רוצה להתעסק עם תפוח האדמה הלוהט הזה.

עוד בוואלה!

המנהלת קנסה את סכנין ב-250 אלף שקל ודורשת מההתאחדות עונש חריף

לכתבה המלאה
ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגה. רובי קסטרו, ראובן קסטרו
"החלטתי בשלב זה". מה זה אומר, 'בשלב זה'? ארז כלפון/ראובן קסטרו, רובי קסטרו

אבל אתם יודעים מה? בסכנין באמת לא אשמים. מי כן אשם? כל מי שמסביבם. מנהלת הליגות, שהשיתה עליה קנס מצחיק של 30 אלף שקל על דחיית משחק בשעה ורבע מול הפועל באר שבע מוקדם יותר העונה. בקרת התקציבים, שמעלימה עין מתופעות כמו פיטורים של האחים ניסנוב ונופלת בפחים שטומנים טיפוסים מפוקפקים, כמו אמיר כבירי עם הפסלים ומשה חוגג עם קוד הקריפטו הנעלם (ככלל יש לבצע בה רפורמה רצינית. איך ברק אברמוב יכול לא לשלם לאלירן עטר על העונה הבאה ולצאת מזה נקי? בחסות הבקרה, כמובן). בית הדין של ההתאחדות, שכבר מזמן הפך לקרקס חסר פשר (בואו נזכור - הרדיוס של סכנין בכלל לא היה אמור להתקיים אתמול, אבל הוקדם לבקשתה) ועוד. אין מוסד נושא בתפקיד בכדורגל הישראלי שלא נגוע באינטרסים, במוקדי כוח או בסתם שיקול דעת מוטעה שנותן לקבוצות בכלל ולבני סכנין בפרט לחמוק מעונש אמיתי ומרתיע פעם אחר פעם.

החיים הם לא שחור ולבן. לכולנו ברור שלו היו נוהגים פה לפי הספר, במצטבר היו משחקות אולי שבע או שמונה קבוצות בשתי הליגות העליונות ביחד. מצד שני, אי אפשר לראות יותר הפקרות כזאת. האם מישהו ישלם אי פעם מחיר עבור המחדלים שלו?

שרון ניסנוב, מבעלי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
אם שרון ניסנוב יכול להחליט על דעת עצמו לפטר שחקנים ומקבל גיבוי מבקרת התקציבים, מה הפלא שכל אחד מרגיש שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה?/אודי ציטיאט

"אירוע מחפיר ומביש בתולדות הכדורגל. זו לא תקלה, זה דפוס פעולה עקבי", אמר מנכ"ל המנהלת ארז כלפון לפני שהטיל קנס של 250 אלף שקל על סכנין, אבל שימו לב לשלוש המילים שבהן נפתחה ההודעה שלו: "החלטתי בשלב זה". רוצה לומר, הסכום נתון למשא ומתן. נקווה שהמו"מ הוא רק כלפי מעלה ולא כלפי מטה, כי שבענו מהנחות לסכנין.

אז תמשיכו לבכות על הכדורגל שלנו, על הזלזול באוהדים, על הזימונים המצחיקים לבית הדין, על חוסר המקצוענות ועל העבריינות שמושכת מאחורי הקלעים בחוטים של חלק מקבוצות הכדורגל הישראלי. תרשו לי להמר שגם הפעם שום דבר לא ישתנה.

עדכון ראשון: 11:01

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully