וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חגגה בפאב בת"א: "מגיע לנו". דוד וחזיזה לא ישחקו בשבת

17.5.2022 / 9:03

אחרי פארסת סכנין והמושבה, הירוקים חגגו את התואר הרשמי "למרות שני משחקים הזויים". העונש של המוצהבים עבר למחזור הסיום

אוהדי מכבי חיפה מחוץ לאוטובוס של השחקנים אחרי ביטול המשחק נגד בני סכנין/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

אחרי פארסת ביטול המשחק נגד בני סכנין באצטדיון המושבה, שחקני ואנשי מכבי חיפה חגגו אמש (שני) בפאב בתל אביב את האליפות שהובטחה רשמית. מייד לאחר היוודע הביטול, ביקש ברק בכר משחקניו להישאר באצטדיון במטרה לקיים אימון, אבל לאחר בירורים הודיעו לאנשי הקבוצה שצו הסגירה שהוצא למושבה כולל איסור על כל פעילות.

בחיפה מיהרו לסגור מקום לחגוג בו את התואר שהובטח ואחד השחקנים אמר: "מגיע לנו לחגוג. נכון ששני המשחקים האחרונים שהבטיחו את האליפות היו הזויים - באחד הפסדנו והשני לא התקיים - אבל העונה שלנו הייתה כל כך ארוכה וכל כך טובה. ראוי שנחגוג אותה בשמחות גדולות".

אוהדי מכבי חיפה. קובי אליהו
דרך משונה לזכות באליפות - שלא פוגעת במאומה בשמחה והסיפוק. אוהדי מכבי חיפה אתמול/קובי אליהו

עוד לפני החגיגות בחיפה זעמו על אנשי סכנין ועל ביטול המשחק. "אחרי שקראנו את כל מה שקרה אנחנו אפילו יותר כועסים על סכנין", אמר גורם בקבוצה, "אם הם ידעו מהבוקר שהם לא עומדים בדרישות, למה הם נתנו לנו ובמיוחד לכל כך הרבה אוהדים להגיע".

במשחק אתמול היו צריכים לקבל הזדמנות לא מעט שחקנים שקיבלו פחות דקות דוגמת אורי דהן שהיה מיועד לפתוח לצד שון גולדברג, מאוויס צ'יבוטה, גודסוויי דוניו ומאור לוי. "באנו כדי לנצח וכדי לשחק", אמר שחקן בקבוצה "האמת, כולם התבאסו שאין משחק אבל זה כבר לא תלוי בנו. שערורייה שב-2022 קבוצה לא עומדת בתקנים וחושבת שיהיה בסדר".

דולב חזיזה ודין דוד יצטרכו לרצות את עונשי ההרחקה שלהם נגד מכבי נתניה ביום שבת, זאת בשל העובדה שהעונש לפי התקנון לא חל במשחק שלא התקיים. השניים היו אמורים להיעדר אתמול בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

מחזור הסיום בפלייאוף העליון

מכבי תל אביב - הפועל תל אביב
בני סכנין - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - מכבי נתניה

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully