וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארסה: בוטל המשחק בין בני סכנין למכבי חיפה, שתקבל ניצחון טכני

16.5.2022 / 18:32

המשטרה הודיעה לסכנין שהמשחק במושבה לא יוכל להתקיים בשל מחסור בסדרנים, והמנהלת הודיעה על ביטולו פחות משעתיים לשריקת הפתיחה, כשאלפי אוהדים בדרך. הירוקים יבטיחו אליפות בלי לשחק

אוהדי מכבי חיפה מחוץ לאוטובוס של השחקנים אחרי ביטול המשחק נגד בני סכנין/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

רק בישראל: מכבי חיפה ככל הנראה תבטיח רשמית את הזכייה באליפות עם ניצחון טכני, לאחר שהמשחק נגד בני סכנין שתוכנן להתקיים הערב (שני) באצטדיון המושבה בוטל ברגע האחרון. משטרת ישראל הודיעה לבני סכנין שאמורה הייתה לארח את משחק הרדיוס באצטדיון בפתח תקוה, שלא ניתן לקיים את המשחק בשל מחסור בסדרנים במקום. בשלב מסוים אף הועלתה האפשרות שהמשחק יתקיים ללא קהל, למרות ש-5,000 אוהדים ירוקים כבר הגיעו למקום ואלפים היו בדרכם לאצטדיון, אולם בסופו של דבר הוחלט על ביטולו והוצא צו סגירה לאצטדיון למשך ארבעה ימים.

כתוצאה מכך, צפויה סכנין לספוג הפסד טכני ומכבי חיפה תרוויח שלוש נקודות מן ההפקר, שיבטיחו עבורה אליפות שנייה ברציפות ו-14 בתולדות המועדון.

נטע לביא, שחקן מכבי חיפה מול בירם כיאל, בני סכנין. מאור אלקסלסי
דרמה במושבה. כיאל ולביא במפגש קודם/מאור אלקסלסי

ממנהלת הליגה נמסר: "בימים האחרונים עסקה המנהלת בנושא ללא הפסקה מול הנהלת קבוצת בני סכנין ומשטרת ישראל, על מנת לסייע להגיע לסיכומים שיאפשרו את קיום המשחק. צר לנו כי קבוצת בני סכנין לא עמדה בהתחייבויותיה ובסיכומים שנקבעו בין הקבוצה למשטרת ישראל ואילצה את המשטרה לבטל את המשחק כשעתיים לפני מועד המשחק".

יו"ר המנהלת ארז כלפון אמר: "אנו מתנצלים בפני ציבור אוהדי הכדורגל בכלל ואוהדי קבוצת מכבי חיפה ובני סכנין ובפני קבוצת מכבי חיפה על עוגמת הנפש האדירה שנגרמה להם. אנו רואים בחומרה רבה את ההתנהלות הלקויה של הקבוצה, שגרמה לביטול המשחק וננקוט באמצעים קשים כנגדה. המנהלת תפעל בחומרה כנגד הקבוצה, כדי שהתנהלות מסוג זה לא תחזור וזאת בנוסף על ההליכים המשמעתיים שיפתחו בנושא".

מהמשטרה נמסר: "המשטּרה הוציאה כעת צו סגירה לאצטדיון המושבה בפתח תקוה, לאחר שהנהלת הקבוצה לא עמדה בתנאי הרישוי הנדרשים, באופן המסכן את ביטחון הציבור. בימים האחרונים התקיימו מספר הערכות מצב ביחד עם גורמים מההתאחדות ותוך שיתוף פעולה עם מארגני המשחק (בני סכנין), בהערכות המצב האחרונות שהתקיימו היום התחייבו המארגנים להציב כ-200 סדרנים לטובת שמירה על שלום הציבור והתחייבו שיתייצבו לתדריך בשעה 1630, כאשר עד לשעה 1,800 התייצבו רק כ-100 סדרנים (שחלקם ללא הכשרה ותעודה מתאימה) לאור התנהלות זאת ומתוך כוונה לשמור על ביטחון ושלום הציבור המחוז החליט שלא לאפשר קיום המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully