וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת קנסה את סכנין ב-250 אלף שקל ודורשת מההתאחדות עונש חריף

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 11:26

היו"ר ארז כלפון רותח בעקבות אירועי המושבה וגם הורה כמובן על החזרת כספם של אלפי רוכשי הכרטיסים למשחק המבוטל נגד מכבי חיפה: "אירוע מחפיר ומביש בתולדות הכדורגל. זו לא תקלה, אלא דפוס פעולה עקבי של סכנין"

זיקוקים של אוהדי מכבי חיפה/שלמה וייס

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון, החליט לקנוס את בני סכנין ב-250 אלף שקל בעקבות ביטול המשחק אמש (שני) נגד מכבי חיפה באצטדיון המושבה. היו"ר גם דורש כמובן שסכנין תחזיר את כספם של אלפי רוכשי הכרטיסים למשחק ובנוסף, הגיש בקשה רשמית לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל להעניש את המועדון בחומרה.

כלפון שיגר למועדון מכתב ובו פירט בין היתר: "החלטתי בשלב זה על קיזוז סך של 250,000 שקל מהסכומים המגיעים למועדון מהמנהלת; בנוסף הנחיתי על עצירת כל העברת כספים למועדון עד לבירור מלוא הנזקים, כמו גם להחזר כספי מלא לאוהדים שרכשו כרטיסים במיטב כספם".

כלפון הוסיף: "לצערנו אין המדובר ב'תקלה' או בחוסר תשומת לב רגעי אלא בדפוס פעולה עקבי, מזלזל ולא מקצועי מתוך ראייה קצרת טווח, רצון להגדיל הכנסות (בין היתר על חשבון בטחון האוהדים ורווחתם) ותפיסה לקויה של בעלי התפקידים את מחויבויותיהם ותוך ביזוי כלפי הכדורגל הישראלי, הגופים המנהלים אותו ומעל הכל תוך פגיעה חמורה באוהדי הכדורגל הישראלי. ביטול המשחק מהווה אירוע מחפיר ומביש בתולדות הכדורגל והמנהלת, לא פחות מיריקה בפרצופם של מיליוני אוהדי כדורגל ואלפי אוהדי מכבי חיפה".

בפנייה שלו לבית הדין של ההתאחדות, כתב כלפון: "יום לפני המשחק התקבל מכתב מטעם הנהלת סכנין בו צויין כי עניין המאבטחים יוסדר 'בחצי השעה הקרובה' יחד עם שאר הנושאים הדורשים טיפול מצד משטרת ישראל. לתדהמתנו הרבה, ביום המשחק - לאחר הגעת אלפי אוהדים, התייצבות ניידות השידור, הצוותים המקצועיים, השופטים והשחקנים, התברר כי חרף התחייבויותיו המועדון לא הצליח להעמיד את סד"כ האבטחה לו התחייב, מה שהוביל לביטול המשחק על ידי משטרת ישראל. הנזקים הכלכליים, התדמיתיים והספורטיביים אשר נגרמו כתוצאה מהתנהלות זו מחייבים תגובה וענישה
חריפה בחומרתה".

סדרנים יושבים לפני המשחק שלא התקיים בין בני סכנין לבין מכבי חיפה. קובי אליהו
"לזלזול של סכנין באוהדים אין גבול". מאבטחים במשחק אמש שבוטל/קובי אליהו

הרוחות סערו בקרב אנשי המנהלת עוד לפני פרסום הקנס ושם אמרו הבוקר: "המקרה אתמול מצטרף לשרשרת של אירועים בהם לזלזול של סכנין באוהדים אין גבול. נגד בית"ר ירושלים הם מילאו יציע שהיה סגור על ידי התמ"ת. המשטרה סגרה להם את האצטדיון למשך כמה שבועות. כל יום רדפנו אחריהם אחרי מגרש חלופי קבוע והם שיקרו בלי הפסקה. לפני כל משחק היתה סאגה ובאחד מהם הודיעו שסגרו לשחק בקרית שמונה, כמובן שלא סגרו ופחות מ-24 שעות לפני המשחק הצלנו אותם כשסגרנו להם בבלומפילד עם טובות אישיות מהאצטדיון והמשטרה".

גורם נוסף הקשור למנהלת אמר עוד: "האירוע המחפיר של אתמול מתווסף למשחק נגד באר שבע שבו הם הציבו מערכת לדים ללא אישור תמ"ת ומפקד המשטרה הורה על סגירת האצטדיון. בהתערבות שלנו ושיחה של ארז כלפון עם מפקד המחוז, המשחק נפתח בסופו של דבר באיחור. כמות הפעמים שסכנין עשתה מה שהיא רוצה, הובילה לפשיטת הרגל הזו וליום שבו משחק בליגת העל יבוטל בצורה מחפירה כל כך".

עוד בוואלה!

בני סכנין הוזהרה כבר בבוקר, צפויה לספוג הפסד טכני וקנס גבוה

לכתבה המלאה

שר התרבות והספורט חילי טרופר פרסם הודעה רשמית: "האירוע אתמול בפתח תקוה חמור ביותר. העובדה שמשחק כדורגל מבוטל, בוודאי בהתראה קצרה, בשל אי עמידה בהנחיות המשטרה היא מאכזבת ולא מתאימה לליגה מקצוענית שמכבדת את עצמה. אני מצפה מכל קבוצה בליגה לעמוד בכל הוראות המשטרה לקיום משחק כדורגל, בלי תירוצים ובלי עיגולי פינות. הבוקר שוחחתי עם יו"ר המינהלת ארז כלפון וביקשתי ממנו לעשות תחקיר יסודי על אירועי אתמול ולהפיק את הלקחים הנדרשים. כלפון עדכן בפעולותיו ואני מצפה ומאמין שהמינהלת יפעילו את סמכויותיהם בנושא. בלי אוהדים אין כדורגל
ולא יתכן שהם ימשיכו לשלם מחיר על כשלים של חלק ממנהלי הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully