וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין טוענים: "התרענו בפני כולם שאנחנו לא מצליחים לגייס מאבטחים"

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 8:13

בקבוצה טוענים שהם יידעו את המנהלת, שטענה שקיבלה הבטחה שהחוסרים יושלמו. במועדון תקפו: "קל להוציא אותנו רע כשזה משפיע רק עלינו". השחקנים זועמים על ההנהלה: "זו כנראה טעות שלה ואם כן זו שערורייה"

אוהדי מכבי חיפה בביטול המשחק מול בני סכנין/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תחושות קשות בבני סכנין בעקבות ביטול המשחק אמש (שני) נגד מכבי חיפה. הקבוצה תעמוד לדין ביום רביעי, כאשר הצפי הוא לעונש של הפסד טכני, קנס כספי גבוה והורדת נקודות על תנאי או אף בפועל. השתלשלות העניינים החלה כבר ביום רביעי, כאשר בסכנין הבינו שדרישות המשטרה על מנת לקיים את המשחק בדוחא גבוהות מאוד ויובילו להפסד כספי גדול בעקבות מערך האבטחה הגדול שאמור לשמור על הסדר במשחק.

סדרנים יושבים לפני המשחק שלא התקיים בין בני סכנין לבין מכבי חיפה. קובי אליהו
גם הורדת נקודות על הפרק. מאבטחים במשחק אמש/קובי אליהו

בשל הדרישות הגבוהות, בסכנין ביקשו להקדים את עונש הרדיוס ועברו לשחק במושבה. בסכנין התקשו, כך מעידים גורמים המעורים בפרטים, למצוא אפילו מנהל אירוע וכן חברת אבטחה. "כל החברות התעסקו בהכנות למירון והתקשינו לגייס מאבטחים", אמר גורם בהנהלת סכנין, "יידענו את המנהלת גם שאנחנו מתקשים, זה לא היה סוד".

במנהלת אכן היו בסוד העניינים וכבר אתמול בבוקר התריעו שדרישות המשטרה מתריעות על כך שלא יהיה משחק. אחרי שיחות שהוגדרו כקשות מאוד, במנהלת אף הודיעו לאנשי סכנין שהתקבלה החלטה לבטל את המשחק, אך הטענה של אנשי המנהלת היא שבסכנין אמרו שישלימו את החוסרים ויגיעו מוכנים למשחק.

עוד בוואלה!

במנהלת דורשים עונש חסר תקדים לסכנין: "אין גבול לזלזול שלה באוהדים"

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי חיפה מחוץ לאצטדיון בפתח תקוה, לאחר ביטול המשחק מול בני סכנין. קובי אליהו
נאלצו לחגוג אליפות בחוץ, בלי משחק. אוהדי מכבי חיפה/קובי אליהו

בפועל, בסכנין הגיעו עם מחצית מכמות המאבטחים הנדרשת, כאשר חלקם ללא תעודות הסמכה. במשטרה ביטלו את המשחק, מה שהוביל לכעס רב אצל אנשי סכנין שהחלו לתקוף הן את חברת האבטחה והן את המנהלת וההמשטרה: "אם זה היה משחק שמכריע באמת על האליפות, גם היו נותנים לבטל אותו?", תהה גורם בסכנין, "כשזה משפיע רק עלינו זה קל להוציא אותנו רע. עשינו את המיטב והתרענו בפני כולם שאנחנו לא מצליחים לגייס מאבטחים".

בסכנין מפנים אצבע מאשימה אל חברת האבטחה וטוענים שהם מחזיקים במסמכים שמוכיחים שחתמו עם חברת האבטחה על כמות של 180 מאבטחים. במנהלת מנגד זועמים על סכנין וטוענים שלא ייתכן שבכל כמה משחקים יש בעיה עם סכנין ושככה היא מתנהלת לאורך כל העונה, כשהשיא הגיע באירוע אמש. במנהלת יקנסו בסכום גבוה במיוחד את סכנין, שתעמוד גם לדין בהתאחדות לכדורגל וצפויה לספוג קנס גם שם.

גם בקרב השחקנים יש זעם על הסיטואציה "הגענו דרוכים למשחק", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו בטוחים שהיינו מנצחים. הגענו כדי להילחם על הכרטיס לאירופה. זו כנראה טעות של ההנהלה ואם כן זו שערורייה".

"לא נהיה באירופה בגלל טעות כזו", אמר שחקן אחר, "זה משהו הזוי. אני עדיין לא מעכל ומבין מה באמת קרה. כולם יצטרכו לתת חשבון על זה. לא יכול להיות שעניין אירופה הוכרע לא על המגרש". בסכנין יעמדו לדין ביום רביעי, אך כבר מחר יעבירו מכתב וידרשו לקיום משחק באופן מיידי, מכתב שכצפוי יידחה, ואם לא יקרה משהו דרמטי, סכנין תקבל הפסד טכני. בסכנין גם צפויים לעמוד בפני תביעות משפטיות מידי אוהדי מכבי חיפה וכן אוהדי סכנין שקנו כרטיסים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully