וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בפלייאוף: הפועל ירושלים תחזיר את יתרון הביתיות?

16.5.2022 / 16:00

אחרי ההפסד המאכזב בפתיחת סדרת רבע הגמר, האדומים מהבירה מקווים לשינוי משמעותי ביכולת במשחק השני, אצל הפועל גלבוע/גליל (20:30). טיוס באטל, שלא שיחק במשחק הראשון, בספק אצל המארחת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.5/ספורט1

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שלישי, 20:30), ואחרי שגנבה את יתרון הביתיות במשחק הראשון בירושלים עם ניצחון 85:88, תארח הפועל גלבוע/גליל, השמינית בטבלה בעונה הסדירה, את הפועל ירושלים שסיימה ראשונה.

ג'יילן אדאמס, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מצפים ממנו ליכולת משופרת. ג'יילן אדאמס/ברני ארדוב

הנתונים: בסדרה הקודמת בין שתי הקבוצות בשיטת הטוב מחמישה משחקים, הצליחה הפועל ירושלים לצאת מפיגור 1:0 אחרי הפסד ביתי, לניצחון 1:3. מאז אותה סדרה לא הפסידה גלבוע/גליל משחק ביתי בפלייאוף - היא גברה בגן נר על ירושלים, הפועל חולון ומכבי תל אביב. הפועל ירושלים לא הגיעה למעמד הגמר של ליגת העל בכדורסל מאז שנת 2017. דרק קוק עומד בארבעת המשחקים האחרונים על ממוצע של 13.2 נקודות ו-14.5 ריבאונדים למשחק. לונדון פראנטס עמד העונה על 1.1 שלשות בממוצע למשחק ב-30%. במשחק הראשון בסדרה הוא קלע שש שלשות מתשעה ניסיונות.

במרכז ההתמודדות: לונדון פראנטס ורטין אובסוהאן. מנהלי המשחק של שתי הקבוצות ינסו לשלוט בקצב במשחק הקריטי בגן נר.

עוד בוואלה!

יאנג ייעדר לתקופה ממושכת, פרנקו ממשיך להאשים את השופטים

לכתבה המלאה
לונדון פראנטס שחקן גלבוע/גליל. ברני ארדוב
ינסה לשלוט בקצב. לונדון פראנטס/ברני ארדוב

בכמה מילים: גלבוע/גליל הייתה מחוץ לתמונת הפלייאוף לאורך רוב שלבי העונה, והגיעה לשם רק במחזורי הנעילה של הבית התחתון, מה שלא הפריע לה לקחת את יתרון הביתיות ממוליכת הטבלה כבר במשחק שפתח את הסדרה. בגלבוע שמחו מאוד על הניצחון, אך יודעים שאם לא יגיעו עם תוכנית משחק מושלמת ויבצעו אותה כמו שצריך, לא יוכלו לשמור על הבית. טיוס באטל, שנעדר מהמשחק הראשון בסדרה בשל שבר מאמץ, נמצא בספק גדול גם למשחק השני. בהפועל ירושלים היו מאוכזבים מאוד מהדרך בה הופיעו השחקנים במשחק הראשון בארנה. בקבוצה יודעים שגם אם יצליחו לקחת את הביתיות בחזרה, כדי לסיים את העונה עם אליפות הם יצטרכו לשחק טוב יותר בצורה משמעותית בהמשך הדרך. האדומים מצפים ליותר מג'יילן אדאמס, שהציג משחק די אנמי בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully