וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מצאה גיבור חדש בדרבי, רומן סורקין "נכנס לנעליים גדולות"

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 15:30

אחרי תצוגת השיא שלו נגד הפועל תל אביב, שחקן הפנים של מכבי תל אביב מקבל מחמאות ("שיחק בצורה מעוררת הערכה") ומנסה להוריד את הקבוצה לקרקע: "יש לנו להשיג עוד ניצחון ואז עוד ארבעה". הקבוצה תעמוד לדין

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, ה-15 במאי/ספורט1

מכבי תל אביב רחוקה ניצחון אחד מעלייה לחצי גמר הפלייאוף אחרי שגברה אמש (ראשון) 86:93 על הפועל תל אביב במשחק השני בסדרת רבע הגמר ועלתה ל-0:2. הצהובים ינסו לגמור את הסיפור כבר ביום רביעי ביד אליהו, ולחכות לראות מי תעמוד בדרכה לגמר מבין בני הרצליה והפועל חיפה.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון מול שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. קובי אליהו
עשה את העבודה. סורקין/קובי אליהו

בניגוד למשחק הראשון, אז הצליחה לברוח רק ברבע האחרון, במשחק השני שלטה מכבי מאמצע הרבע הראשון, עלתה להפרש 14 במחצית והגדילה אותו עד ל-17 ברבע השלישי, אלא שאז הפועל הגיבה, צמצמה עד ל-3, סמוך לסיום וכמעט הצליחה להפוך את ההתמודדות, אך לא יותר מכך.

חמישה שחקנים במכבי קלעו בספרות כפולות, כשמעל כולם היה רומן סורקין שסיים את ההתמודדות עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין הוסיף 18, דריק וויליאמס באחד ממשחקיו הטובים העונה קלע 16, קינן אוואנס 15.

עוד בוואלה!

מכבי ת"א ניצחה 86:93 את הפועל ת"א ועלתה ל-0:2 בסדרת רבע הגמר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
בדרך לסוויפ? לא כל כך מהר/קובי אליהו

"אני חלק מהקבוצה, הדבר הכי חשוב היה ניצחון ולא מסתכל על דברים אחרים. שמח שעשיתי משחק טוב וניצחנו", סיפר סורקין בסיום המשחק, "כולם היו שם במאני טיים, עוז עם קליעות חשובות, לי הייתה שם הטבעה אחת, ועוד ריבאונד התקפה, אני שמח שאני עוזר לקבוצה. מתחילת העונה ניסיתי להתקדם קצת, באתי מחיפה, הגעתי לרמה יותר גבוהה, אני מנסה ללמוד בכל יום. שמח שניצחנו".

סורקין נשאל על התפקוד שלו בעמדה מספר 5 אחרי שאנטה ז'יז'יץ' נעדר מהסדרה: "אנטה בחוץ והייתי צריך לשחק יותר בעמדה מספר 5, כל השנה הייתי בין 4 ל-5, זו העמדה שלי בסופו של דבר. כאן יותר מתאים לי לשחק בעמדה מספר 5, זה עוזר לקבוצה שאני משחק בעמדה הזאת, יכול לעשות רול יותר מהר כי שומרים על סקוטי חזק".

במכבי פרגנו ליכולת של סורקין. "מה שרומן עשה היום, ובמשחק הקודם, נותן את הביטחון שהוא יכול להמשיך במגמת השיפור שלו לקראת המאני טיים של העונה וגם לעונה הבאה", סיפרו במועדון על השחקן הישראלי המוביל שלהם נכון להיום, "הוא נכנס לנעליים גדולות ועושה את זה בצורה מעוררת הערכה".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם ג'ון דיברתולומאו. קובי אליהו
בינתיים מרוצים, המשימה לא הושלמה/קובי אליהו

בקבוצה ניסו להרגיע את ההתלהבות בסיום, משימה לא פשוטה בכלל: "בסופו של דבר זו סדרה, אנחנו צריכים לנצח את הסדרה ולהתקדם, הצבנו לעצמנו מטרה, אנחנו רוצים לנצח כל קבוצה, אם זו הפועל תל אביב או קבוצה אחרת", אמר סורקין, "יש לנו עוד משחק אחד לנצח אותם ועוד ארבעה אחרי זה, זה הכי חשוב".

בנושא אחר, מכבי תל אביב תעמוד לדין על התפרעות אוהדיה במהלך המשחק אמש. התובע המשמעתי של איגוד הכדורסל המליץ לגזור על הקבוצה קנס שבית הדין יקבע את גובהו, וכן עונש כספי נוסף על תנאי לשנה הקרובה. העונש נובע מהשלכת גלילי הנייר והקללות מצד הקהל הצהוב לעבר אוהדי היריבה, שגרמו למתיחות ועימותים בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully