וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס כריסטנסן נטש את המלון בבוקר גמר הגביע, לעיני חבריו ההמומים

הבלם הדני שיעזוב את צ'לסי בתום העונה ביקש לא להיכלל בסגל שעות ספורות לפני ההפסד הכואב לליברפול. בעבר סארי חשף: "הוא סובל מכאבי בטן בימים של משחקים"

תקציר: ליברפול ניצחה 5:6 את צ'לסי בגמר הגביע האנגלי/ספורט1

בתקשורת האנגלית חשפו אתמול בלילה (ראשון) כי בלם צ'לסי אנדראס כריסטנסן ביקש לא להיכלל בסגל לגמר הגביע האנגלי מול ליברפול בבוקר המשחק. על פי הדיווח, הדני עזב את המלון בו התאכסנה הקבוצה בבוקר המשחק ו"השאיר את חבריו בהלם". הבלוז הפסידו 6:5 בתום דו קרב פנדלים למייטי רדס לאחר 0:0 בתום 120 דקות, ונאלצו להסתדר עם עם טיאגו סילבה הוותיק שסובל מפציעה בברך. הבלם הדני לא נכלל בסגל בסופו של דבר, מה ששיבש לקבוצה של תומאס טוכל את התכניות בנוגע להיערכות לגמר.

כזכור, כריסטנסן, שמסיים חוזה בסטמפורד ברידג' בתום העונה יצטרף בסיוום חוזהו לברצלונה, ובתקשורת האנגלית חלוקים לגבי הסיבה בגינה ביקש להשתחרר מהמשחק. ב"דיילי מייל" דיווחו כי הדני טען בפני מאמנו תומאס טוכל שהוא "לא מרגיש מוכן לשחק", בעוד לפי "סקיי" כריסטנסן סבל ממספר פציעות ומחלות בתקופה האחרונה.

שחקן צ'לסי אנדראס כריסטנסן. רויטרס
השאיר את חבריו בהלם. כריסטנסן/רויטרס

בתקופה האחרונה כריסטנסן ביקש במספר מקרים שונים לא להיכלל בהרכב הפותח או לצאת בחילוף באמצע משחק בשל טענות לכאבים או פציעות שונות. בשבוע שעבר הוא השלים 90 דקות מול לידס בליגה, אך בחודש שעבר מול ווסטהאם הוא הוצא מההרכב ברגע האחרון לאחר שהתלונן על כאבי בטן. בהפסד 4:2 מול ארסנל הבלם ביקש להתחלף במחצית.

מאמן צ'לסי לשעבר מאוריציו סארי נשאל על התופעה עוד ב-2019, כאשר הדני נטש באחד המשחקים מול ארסנל: "זה ידוע היטב שבימים של משחק - כריסטנסן סובל מכאבי בטן. אני לא יודע מה הסיבה, אבל הוא תמיד מאוד מתוח, והוא היה צריך ללכת לשירותים, אז אני לא יודע מה להגיד".

עוד בוואלה! ספורט

פפ: "האליפות הדרמטית של אגוארו? בבקשה, לא רוצה את זה שוב"

לכתבה המלאה

אנדראס כריסטנסן, בן 26, שיחק במחלקת הנוער של צ'לסי ועלה ב-2014 לקבוצה הבוגרת של המועדון. בשנים 2015-2017 הושאל לבורוסיה מנשנגלדבאך מהליגה הגרמנית, ולאחר מכן חזר לבלוז. במהלך העונה הנוכחית - בה מסתיים חוזהו בצ'לסי - סגר כריסטנסן את תנאיו בברצלונה החל מ-2022/23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully