וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "האליפות הדרמטית של אגוארו? בבקשה, לא רוצה את זה שוב"

מאמן מנצ'סטר סיטי כבר חושב על משחק האליפות מול אסטון וילה: "האצטדיון יהיה סולד אאוט ואנחנו נתאבד על המשחק הזה". גריליש: "במחצית היינו שמחים לצאת עם נקודה"

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 2:2/ספורט1

הבעות הפנים על פני שחקני מנצ'סטר סיטי הערב (ראשון) היו חתומות בתום ה-2:2 בחוץ מול ווסטהאם. החבורה של פפ יצאה מהמשחק ברגשות מעורבים לאחר שהצליחה לחזור מפיגור 2:0 במחצית ל-2:2, אך פספסה הזדמנות להשלים את המהפך ולפתוח פער זמני של שש נקודות בפסגה כשריאד מחרז החטיא פנדל מכריע בדקה ה-86. ג'רוד בואן כבש צמד לפטישים (24 ו-45), ג'ק גריליש (49) ושער עצמי של צופאל (69) השוו לאורחת.

על אף התיקו, הסיטיזנס עדיין נותרו תלויים בעצמם בכל הנוגע למאבק האליפות. גם אם ליברפול תנצח את שני משחקיה הנותרים, ניצחון של מנצ'סטר סיטי במחזור הנעילה של העונה על אסטון וילה יבטיח אליפות שנייה ברציפות לתכולים. בכל 52 פעמים (כולל היום) שמצאה את עצמה סיטי בפיגור 2:0 במחצית היא לא הצליחה לנצח, כאשר מלבד המשחק היום ובעוד מקרה אחד בה גם הצליחה לחלץ נקודה - היא ירדה מנוצחת בכל שאר הפעמים.

התגובות

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה אמר בסיום: "זה היה משחק טוב מאוד. אני חושב ששיחקנו בצורה סבירה במחצית הראשונה, אבל היה קשה לנו מאוד להגיע להזדמנויות. אני מרוצה מאוד מזה שחזרנו מפיגור שני שערים באצטדיון הזה. התקשנו להתמודד עם התקפות המעבר שלהם עם אנטוניו, ובשתי התקפות שנראו תקועות - הם הצליחו למצוא את בואן מתגנב והוא סיים מצוין בשני המקרים".

בסופו של דבר, המאמן הקטלאני של הסיטיזנס, שנתפס במצלמות כשהוא תופס את ראשו לאחר החטאת בפנדל, הראה שביעות רצון מהתיקו: "הבקענו שער מוקדם במחצית השנייה, וזה עזר לנו לחזור. שיחקנו טוב מאוד במחצית הזו. הרווחנו את הנקודה".

"אני יכול להבטיח לכם משהו. בעוד שבוע האצטדיון שלנו יהיה סולד אאוט ואנחנו ניתן לאוהדים את החיים שלנו במשחק הזה. זו זכות גדולה שיש לנו הזדמנות לחגוג עם הקהל שלנו. לנצח ולהיות אלופים. אנחנו ננוח עכשיו יום או יומיים, נתנתק קצת. ואז נתאמן לקראת המשחק נגד אסטון וילה".

אגב, בסוף השבוע מנצ'סטר סיטי תחגוג עשור לאליפות המפורסמת ההיא, אז שער של סרחיו אגוארו בתוספת הזמן מול ק.פ.ר העניק לסיטי את האליפות על חשבון מנצ'סטר יונייטד.

פפ התייחס למשחק ההוא ואמר:" לא בבקשה, לא רוצה את זה שוב. הרגע ההוא לפני עשור היה שייך לאגוארו ורוברטו מאנצ'יני וכל השחקנים שהיו שם. זה אומנם מצב דומה כי זה תלוי בנו. אנחנו ניתן כל מה שיש לנו במשחק 95 דקות כדי לזכות בתואר".

עוד בוואלה!

כמעט קאמבק: מנצ'סטר סיטי סיימה ב-2:2 מול ווסטהאם

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
לא רוצה דרמות מיותרות. פפ/רויטרס

כובש השער המצמק לסיטי, ג'ק גריליש, נבחר לאיש המשחק באתר הרשמי של הקבוצה. בסיום המשחק אמר: "יצאנו מהמשחק ברגשות מעורבים. שלטנו במשחק בתחילתו, אבל ידענו שצריך להיזהר מלחטוף מהם במתפרצות, מה שהם אכן עשו. בהפסקת המחצית אני חושב שהיינו חותמים על תיקו, אבל התאוששנו ועכשיו יהיה לנו שבוע להתכונן למחזור הסיום. פספסנו הזדמנות לנצח עם החטאת הפנדל, אבל כמו שאמרתי - במחצית היינו שמחים לצאת עם נקודה".

השער שכבש גריליש היה שער החוץ הראשון שהוא כובש בליגה עבור הקבוצה של פפ: "הגיע הזמן לא? אני תמיד מנסה להבקיע, בעידודו של המאמן שלי". על משחק הבית מול אסטון וילה במחזור הסיום, בו ניצחון יבטיח אליפות: "יש לנו מאזן בית נהדר, האוהדים שלנו יהיו מאחורינו וזה יהיה יום נפלא, בתקווה שנשיג באמת את הניצחון".

שחקן מנצ'סטר סיטי ג'ק גריליש מול שחקן ווסטהאם ג'רוד בואן. רויטרס
שער חוץ ראשון בפרמיירליג במדי סיטי. גריליש/רויטרס

המספרים

* זו הייתה הפעם ה-52 בתולדות מנצ'סטר סיטי שהיא מצאה את עצמה בפיגור 2:0 במחצית במשחק פרמיירליג. התיקו היום היה השני בלבד מתוך סך כל המקרים, כאשר בכל שאר המקרים הסיטיזנס הפסידו בסופו של דבר מבלי שהצליחו להשלים מהפך ולנצח אפילו פעם אחת.

* השער של ג'ק גריליש שצימק ל-2:1 היה שער החוץ הראשון שכבש הקשר ההתקפי בן ה-26 בליגה במדי מנצ'סטר סיטי.

* ג'רוד בואן הוא השחקן הרביעי בתולדות ווסטהאם שכובש עשרה שערים ומעלה במשחקי בית בעונה אחת בפרמיירליג. לפניו עשו זאת פאולו די קניו (1999/00), ג'ון הארטסון (97/98) וטוני קוטי (94/95).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully