וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה הודיעו: חגיגות האליפות ייערכו לפני גמר הגביע

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 21:56

לאחר שהעירייה הודיעה כי בשל בקשת הצוות המקצועי הוחלט לקיים את החגיגות לאחר המפגש מול הפועל באר שבע, האוהדים הכריזו כי החגיגות ייערכו בחמישי הקרוב

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי חיפה, שהבטיחה מעשית את האליפות/ספורט1

ארגון האוהדים של מכבי חיפה הודיע הערב (ראשון) על שינוי מועד חגיגות האליפות, שיתקיימו כבר ביום חמישי הקרוב. בעיריית חיפה הודיעו הערב כי החגיגות יתקיימו ב-25 במאי ברחבה החיצונית של אצטדיון הקבוצה, יום אחד אחרי גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע, זאת לאחר בקשת הצוות המקצועי שרצה לאפשר לקבוצה להיערך כראוי למשחק. עם זאת, לאחר שהאוהדים הבהירו שלא יגיעו לחגיגות אם הם יתקיימו במקום בו העירייה מתכננת, הם הכריזו כי לא יחכו לגמר הגביע ויחגגו כבר ב-19.5.

האוהדים זעמו על כך שהחגיגות יתקיימו בתחומי האיצטדיון, מה שיגביל את כמות הקהל. בנוסף, ההגבלות על עישון, שתייה וכדומה לא מקובלים על האוהדים שדורשים חגיגות במקום פתוח, בדומה למתכונת חגיגות יום העצמאות.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נלחמים בשתי חזיתות. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בפוסט שהעלה אחד הארגונים ברשתות החברתיות נכתב: "זו השנה השנייה שמכבי חיפה שלנו זוכה באליפות. גאוות העיר, היהלום שבכתר. למרות זאת, נראה שבדומה לשנה שעברה גם השנה אוהדיה הרבים של מכבי חיפה לא יזכו לחגוג אליפות כמו שצריך. בניגוד לערים כמו באר שבע או תל אביב שם ראשי העיר והמועדונים נרתמו לספק לקהל שלהם חוויה אמיתית של זכייה בתואר, בחיפה העייפה שוב מדברים על 'חגיגות' שיש בהם יותר מגבלות והתניות מאשר כניסה לחנות בשיא תקופת הקורונה.

"רק לפני שבועיים עיריית חיפה ידעה ליחצ"ן היטב את אירועי יום העצמאות בעיר התחתית. ללא מגבלות קהל, ללא עלות ועם השקעה כספית ראויה. למה אי אפשר לקיים חגיגות אליפות כאלה בדיוק? למה שוב לא מצליחים להרים הפקה ראויה לגאוות העיר הירוקה? ואיפה המועדון שלנו שידאג לקדם זאת? הרי הקהל זה המועדון והדבר הוכח היטב בעשור האחרון ובוודאי בשנתיים האחרונות.

"איפה המועדון שיילחם מול העירייה וכל הרגולטורים עבור הקהל האדיר שלו? למה הקהל הכי גדול בארץ לא יכול לחגוג כמו שצריך? למה הורים עם ילדים שלא זכו בכלל להגיע למשחק השנה בגלל הקושי בהשגת כרטיס לא יכולים לפחות להרגיש מה זה אליפות בחגיגות של הקבוצה האהובה עליהם? לקהל של מכבי חיפה מגיע יותר. הרבה יותר".

במועדון כאמור הבהירו לאוהדים שאין להם חלק בארגון של החגיגות, אך האוהדים מצפים גם מהמועדון לפעול בכל האמצעים לקיום חגיגות במתכונת בה הם מצפים.

אוהדי חיפה יצטרכו לרכוש כרטיסים דרך קופת ברק למשחק מחר מול בני סכנין, לאחר שרק אלף כרטיסים יועברו למכירה על ידי מכבי חיפה. לוואלה! ספורט נודע שבין קופות הכרטיסים ברק שמוכרת את הכרטיסים עבור סכנין לבין קופת הכרטיסים של חיפה שמנוהלת על ידי המועדון ניטש ויכוח על גובה העמלה. לטענת גורמים המעורבים בפרטים בקופה שמוכרת עבור סכנין, הדרישה הייתה שהחיפאים ינהלו את המכירה, אך העמלה תגיע לקופת ברק, דבר אליו התנגדו בחיפה.

אוהדי מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
יממה לפני המשחק ועדיין אין מכירת כרטיסים לסכנין/מאור אלקסלסי

עוד במכבי חיפה: במועדון ממשיכים בניסיונות לחזק את הסגל. מלבד חיפוש אחר זרים, בחיפה כזכור פועלים לצירופם של ינון אליהו וקני סייף.

במקביל, בדנמרק מדווחים הבוקר (ראשון) שמבחינתו של גודסוויי דוניו, שצפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ, לא רק מעבר לקבוצה אחרת לישראל על הפרק, אלא גם חזרה לדנמרק.

על פי הפרסום ב"ekstrabladet", דוניו לא מרוצה במכבי חיפה לאור העובדה שהוא נותר מחוץ להרכב על בסיס כמעט קבוע. במאזנו של החלוץ הגנאי 14 שערים ו-5 בישולים ב-71 הופעות בכל המסגרות ולירוקים אמנם יש אופציה להאריך את חוזהו, איך היא לא תמומש.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully