וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו פאני מצהיר: "לא אעזוב את מכבי חיפה לסתם קבוצה בחו"ל"

הקשר הבהיר בתוכנית "הללי אורגינל" של רדיו צפון 104.5fm שלא יעזוב את ישראל "בכל מחיר", ורוצה סיום "חלומי" לעונה עם זכייה בגביע: "אף אחד לא דמיין שנגיע לזה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי חיפה, שהבטיחה מעשית את האליפות/ספורט1

מוחמד אבו פאני רוצה לסיים את העונה במכבי חיפה בצורה חלומית, ואחר כך יכריע - הישארות בישראל או מעבר לחו"ל. אחרי הזכייה (המעשית) באליפות, הקשר התראיין לתוכנית "הללי אורגינל" ברדיו צפון 104.5FM וסיכם.

"אחרי רצף הניצחונות הייתה ירידה טבעית לכל הקבוצה", אמר על ההפסדים בפלייאוף העליון. "בסופו של דבר לקחנו אליפות, הירידה הייתה נורמלית אבל השגנו את המטרה הראשונה שלנו והיא לזכות באליפות. עכשיו יש את הגביע, וזו עוד מטרה חשובה. גמר הגביע זה משחק סופר חשוב, ואם ננצח זאת תהיה עונה חלומית שאף שחקן לא דמיין".

האזינו לריאיון

מוחמד אבו פאני, מכבי חיפה חוגג. מאור אלקסלסי
רוצה סיום חלומי לעונה. אבו פאני/מאור אלקסלסי

על עתידו במועדון אמר: "אמרתי את זה תמיד - לא אעזוב את מכבי חיפה לסתם קבוצה בחו"ל בשביל להגיד שיצאתי. מכבי חיפה זה מועדון גדול, זה הבית שלי וזה יישאר ככה כל החיים. ברור שהחלום של כל ילד זה לשחק באירופה, אבל אני לא אצא בכל מחיר. אחרי גמר הגביע תהיה פגרה ונחשוב על כל הדברים".

על השדרוג האישי שלו בשנתיים האחרונות: "אחרי שחזרתי מחדרה ברק והצוות נתנו לי ביטחון. שיניתי את המחשבה ואת התפיסה שלי, והם עזרו לי להוכיח את עצמי ולהביא את עצמי לידי ביטוי במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully