וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מבטיחים: "בדרייב אין זה יהיה סרט אחר"

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 7:30

אחרי ההפסד במשחק הראשון ברבע הגמר ביד אליהו, האדומים מכינים לצהובים: "קבלת פנים שהם עוד לא ראו". אכזבה מהשריקות של השופטים והיכולת ההגנתית

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - סן פאבלו בורגוס 69:84/ספורט1

הפועל תל אביב פתחה ברגל שמאל את סדרת רבע גמר הפלייאוף שלה נגד מכבי תל אביב כשהפסידה אמש (חמישי) במשחק הראשון ביד אליהו 100:88. האדומים ינסו לחזור לתמונת הסדרה במשחק השני שייערך בדרייב אין ביום ראשון הקרוב.

בהפועל יצאו מהמשחק בתחושת אכזבה כפולה - גם על היכולת ההגנתית הלא מספקת שלהם, שאפשרה למכבי לקטוף 18 ריבאונדים בהתקפה, ולקחת 19 זריקות יותר מהשדה מחד, וגם על תחושה כי שופטי המשחק לא עשו עבודה מספיק טובה ו"גמרו" את המשחק בעבירה החמישית של ג'ייקובן בראון, בתחילת הרבע הרביעי.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון עם דני פרנקו. אודי ציטיאט
העבירה החמישית שלו גמרה את המשחק. ג'ייקובן/אודי ציטיאט

"נפלנו בדברים הקטנים, ריבאונד התקפה, איבודים. היה לנו משחק טוב, קשה איתם בסקור כזה גבוה פה, זה לא קל, והעבירה החמישית הוציאה אותנו מהמשחק. זה רק משחק ראשון", סיכם הקפטן בר טימור שהצטיין עם 18 נקודות, כולן עד הרבע השלישי, "אם הם זרקו 20 פעם יותר מאיתנו, איבדנו 16 כדורים, ריבאונד התקפה די גמרו אותנו, אני יכול לחפש דברים אחרים, זה לא, זה נמצא שם. כשקבוצה זורקת 20 פעם יותר במשחק, לא יודע איך היינו צמודים אליהם. שלושה רביעים נראינו טוב, ועד העבירה הרביעית והחמישית של ג'ייקובן והטכנית, לא נכנס אם היה או לא, ההפרש עלה ל-9 וגמר אותנו".

עוד בוואלה!

אבן: "חיכינו לזה", פרנקו: "חוסר שיקול דעת בעבירה החמישית של בראון"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב בר טימור. אודי ציטיאט
כבר חושב על המשחק הבא. בר טימור/אודי ציטיאט

למרות ההפסד, בהפועל תל אביב אופטימיים לא רק שיוכלו לחזור לסדרה ביום ראשון, אלא כי הם עדיין יכולים להפוך אותה לחלוטין ולנצח את מכבי לראשונה אחרי 14 הפסדים בסדרות פלייאוף נגד הצהובים. "אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה טובה", אמרו בקבוצה אחרי המשחק, "בדרייב אין זה סרט אחר לגמרי, שמכבי יתכוננו לקבלת פנים שהם עוד לא ראו".

בר טימור המשיך את הקו של אמונה בקבוצה שלו: "לאורך רוב הדקות אני בטוח ביכולת שלנו, אנחנו מסוגלים ורוצים, בהפועל תל אביב תמיד רוצים לנצח וזה חלק טוב במועדון הזה. זה לא משנה מול מי אנחנו נשחק, אנחנו רוצים לנצח. אני מאמין בנו לגמרי. נגלה בעשרת הימים הקרובים אם זה יכול לקרות, אנחנו עושים הרבה דברים בעשרה ימים האחרונים כדי לחזור לכדורסל שלנו, שהביא אותנו לשיאים ולהישגים, פשוט לשחק כדורסל טוב. זה לוקח זמן, מן הסתם, אנחנו עושים את זה יום יום נקווה שנצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully