וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן: "חיכינו לזה", פרנקו: "חוסר שיקול דעת בעבירה החמישית של בראון"

12.5.2022 / 23:43

מאמן האלופה מרוצה לאחר הניצחון על היריבה העירונית בפתיחת רבע גמר הפלייאוף. מאמן האדומים: "לא המשחק שרצינו שיתפתח"

אנטה ז'יז'יץ' אחרי שיחרורו מבית החולים/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

במכבי תל אביב שמחו לאחר שניצחו הערב (חמישי) בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף 88:100 את הפועל תל אביב ועלו ליתרון 0:1. האלופה גברה לראשונה העונה על היריבה העירונית לאחר שלושה הפסדים, כאשר סקוטי ווילבקין להט עם 31 נקודות להן הוסיף 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. קינן אוואנס בלט גם הוא בקבוצה של אבי אבן (18 ו-7 אסיסטים). בצד השני, האדומים נותרו צמודים עד תחילת הרבע הרביעי, אך יציאה בחמש עבירות של ג'ייקובן בראון הוציאה את האוויר המהמפרשים של האורחת, שירדה מנוצחת למרות משחק טוב מאוד של בר טימור, ג'יימס יאנג וג'יי. פי. טוקוטו.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן: "היה לנו חשוב להתחיל עם ניצחון אחרי שלושה הפסדים נגדם העונה. היה משחק התקפי, שתי הקבוצות לא היו בשיאן בהגנה. שמח שברבע הרביעי הצלחנו להרים את ההגנה שלנו ולתת להביא אנרגיות שיעזרו לנו לנצח את המשחק. הפנים שלנו קדימה ליום ראשון".

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. אודי ציטיאט
ניצחון ראשון העונה על היריבה העירונית. אבן/אודי ציטיאט

על הגורמים לניצחון: "קשה לשים את האצבע על דבר אחד שעשה את ההבדל אבל אנחנו מדברים כל הזמן על לצבור ביטחון מתוך מומנטום מההגנה. ברגע שעשינו שתי עצירות רצוף אז זה יצר לנו מומנטום. היה קשה להתעלם מהאנרגיות שעוז הכניס לקבוצה, בטח ברמה ההגנתית אך גם בהתקפית".

על האווירה: "הייתה אווירה מדהימה, הקהל היה מדהים, האנרגיות שאנחנו מקבלים מבחוץ פנימה, קשה לתאר אותו במילים. מרגישים את זה בכל שנייה על המגרש, זה חלק מה-DNA שלנו. זה היה משחק חשוב בשביל הקבוצה, המועדון, הקהל, היה לנו מאוד חשוב. המשחק הזה הוא נחלת עבר, יש לנו כבר ביום ראשון משחק חדש, ונצטרך להגיע באותה רמת דריכות, אותה גישה, כדי להמשיך את הסדרה הזאת ולהביא אותה לבית".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב בפתיחת רבע גמר הפלייאוף

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. אודי ציטיאט
"אף אחד לא יכול לעזור לנו להוריד את הריבאונדים האלה". פרנקו/אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו: "לא המשחק שרצינו שיתפתח פה. היה משחק קצת לא מספיק בשליטה ובסקור גבוה מדי, אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה זה לא משנה מול מי נשחק, מכבי תל אביב או כל קבוצה אחרת. כשיש קבוצה שזורקת 20 פעמים יותר ממך, אם הם קלעו באחוזים רעים, זה ההפרש או יותר מזה. שם היה המשחק מבחינתנו".

המאמן המפסיד לא אהב חלק מהשריקות ברבע המכריע: "כולנו פה רוצים פלייאוף עם השחקנים על המגרש, אני חושב שהיה חוסר שיקול דעת בשריקה לעבירה החמישית של ג'ייקובן. אני לא מנתח חוקה, זה לא משנה. ב-5-6 דקות האחרונות של המשחק, 11 אלף איש לא קיבלו את מה שהם שילמו עליו". פרנקו התייחס גם לנחיתות בריבאונד: "בכדורסל אף אחד לא יכל לעזור לנו להוריד את הריבאונדים האלה, נצטרך שהכדורים האלה ירדו לידיים שלנו ביום ראשון".

פרנקו המשיך: "שני שחקנים מרכזיים שלנו לא היו איתנו בחודשים האחרונים, והם לא בכושר שיא כרגע. הם חשובים לנו, לא רק בלשים את הכדור בסל. באנו לפה למקום שלא קל לשחק בו, ואנחנו לא בכושר שיא, ומאוד רוצים, מכבי ניסו לברוח ולא ויתרנו, חזרנו בחזרה למשחק. יש לנו קבוצה עם המון אופי, קבוצה עם חיבור, קבוצה שאוהבת להיות ביחד ורוצה לנצח משחקים, יש לנו המון לתת בסדרה הזאת. ממשחק למשחק בסדרה הזאת נהיה יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully