וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז בלייזר: "היה לנו בראש מה שקרה עם הפועל תל אביב העונה"

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 6:47

אחרי הניצחון הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף על הפועל תל אביב, מכבי תל אביב חזרה לחייך. בלייזר שהרשים: "מה שקרה עם אנטה ז'יז'יץ' הכניס אותה לפרופורציות". וגם: האם לקראת המשחק השלישי בסדרה תוקם רשת ביד אליהו שתמנע השלכת חפצים?

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - סן פאבלו בורגוס 69:84/ספורט1

שנה ושלושה חודשים מאז ניצחה בפעם האחרונה דרבי, ואחרי שלושה הפסדים רצופים, גברה אמש (חמישי) מכבי תל אביב 88:100 על הפועל תל אביב במשחק הראשון בסדרת הטוב מחמישה של רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל. הצהובים ינסו לעשות צעד נוסף לעבר חצי הגמר במשחק השני שייערך כבר ביום ראשון הקרוב בדרייב אין.

מכבי שלטה במשחק לאורך רוב שלביו, כשהיא מובילה במשך כמעט 29 דקות, אך למרות יכולת התקפית מצוינת, משחק מפוזר של האדומים בחלקים מסוימים ושליטה טוטאלית של הצהובים בריבאונד ההתקפה, לא הצליחה הקבוצה של אבי אבן לברוח עד עמוק ברבע הרביעי. ובכל זאת, דקות אחרונות טובות נתנו לה ניצחון בהפרש גדול, ותחושה טובה לקראת המשך הדרך. סקוטי ווילבקין התפוצץ עם ערב גדול של 31 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כשעוד ארבעה שחקנים קולעים בספרות כפולות.

מי שלא היה עם מכבי במשחק היה אנטה ז'יז'יץ' שעדיין נמצא בביתו ומתאושש מהפציעה הקשה שעבר במשחק נגד הפועל חיפה. אוהדי הקבוצה הרימו שלט ענק כהערכה לשחקן, וחברו לקבוצה עוז בלייזר סיפר על הימים האחרונים, "אני מקווה שמה שקרה עם אנטה שם את כולם בפרופורציות כמה המקצוע הזה שברירי. זה היה טראומתי לכולם. הלכנו אליו, זה קירב בינינו, אנחנו שמחים שהוא מרגיש טוב והוא בסדר. זה בסך הכל כדורסל ועבודה, החיים ממשיכים, זה הכי חשוב".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. אודי ציטיאט
לא היה מוכן לסבול עוד הפסד בדרבי. ווילבקין/אודי ציטיאט

מי שזכה להרבה תשבוחות מצד אנשי הקבוצה היה בלייזר במשחקו הטוב ביותר בחודשים האחרונים. הפורוורד תרם 9 נקודות ב-16 דקות, סיים עם מדד 13, הרביעי בטיבו בקבוצה, ומלבד התרומה ההתקפית שלו היה נהדר כהרגלו בהגנה.

"אני שחקן שחי מארנגיה, מפעולות של לחימה והאסל, אני מביא יותר מזה. המשימה לא הושלמה, זה רק משחק אחד, יש לנו דרך ארוכה. הקהל היה מדהים היום, נתן לנו אנרגיה מטורפת, היה שם איתנו לאורך כל הדרך", אמר בלייזר על המשחק שלו והתייחס למשמעות של המשחק, בעיקר אחרי שלושה הפסדים העונה ליריבה, "היה לנו את זה במאחורה של הראש במה שקרה העונה איתם, כשאתה מגיע לפלייאוף זה לא משנה. זה המאני טיים והניצחון זה מה שחשוב. לא היה לנו חשש, אנחנו מאמינים בעצמנו רוצים לקחת את האליפות, לנצח כל משחק. אין מחשבה אחרת בראש. זה לא האופי של השחקנים ושל המועדון הזה".

כשהוא נשאל מה הקבוצה עשתה אחרת ברבע האחרון שעזר לה לסגור את המשחק אמר בלייזר: "יש לנו הרבה כלים, הרבה שחקנים שיכולים להביא משהו מיוחד למשחק, היה לנו 3-4 פעמים במהלך המשחק שעלינו להפרש של 8 והם חזרו, שמח שלא נשברנו, לקראת הסוף שיחקנו חכם ופתחנו את הפער. מה שניצח לנו את המשחק היה ההגנה, הרמנו את האגרסיביות, הם הרגישו בנוח מדי בחצי הראשון, זה יהיה המפתח לשאר הסדרה, הצד ההגנתי, התקפית יש לנו הרבה כלים".

בלייזר נשאל על העובדה שלא שיחק בכלל ביורוליג בסיום העונה וכן בירידה במעמדו גם בליגה, "אני מסתכל מה אני עושה כשאני על המגרש, כשאני על המגרש אני נותן 200 אחוז, כשאני לא על המגרש אני עובד כמו משוגע. הביטחון שלי תמיד גבוה, העבודה שלי נותנת לי ביטחון. אני לא מהסס ולא כלום. אני פה כדי לקחת תארים, לא משנה מה קורה לאורך כל הדרך".

עוד בוואלה!

אבן: "חיכינו לזה", פרנקו: "חוסר שיקול דעת בעבירה החמישית של בראון"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. אודי ציטיאט
"היה לנו בראש מה שקרה איתם העונה"/אודי ציטיאט

המשחק עצמו הסתיים ללא עצורים ומקרי אלימות קשים, אלא שמה שהפריע ביציעים הייתה השלכת חפצים מצידם של אוהדי הפועל תל אביב על אוהדי מכבי תל אביב שישבו מתחתם בשער 4. רוב החפצים שהושלכו היו כאלה שהמשטרה אישרה להכניס, למרות התנגדות כוחות האבטחה ומכבי תל אביב, מחשש להשלכת החפצים, אך היו גם חפצים נוספים כמו מצתים ומטבעות.

לוואלה! ספורט נודע כי ביום שלישי התקבלה החלטה עקרונית לרשת את יציע אוהדי הפועל תל אביב לחלוטין כך שהם לא יוכלו להשליך חפצים במהלך המשחק, אך ככל שהתקרב מועד המשחק התגלו בעיות בתוכנית, בין היתר בנושא כיבוי האש, והוחלט לא להוציא אותה אל הפועל, לפחות במשחק הנוכחי. לקראת המשחק הבא צפויה הרשת להיות מוקמת כדי לחצוץ בין אוהדי הפועל תל אביב ליציעים האחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully