וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי נפרד: "לעולם לא אשכח אתכם, שנתיים מיוחדות עבורי"

עוד לפני המשחק האחרון שנותר לו בהולנד ביום ראשון, הישראלי הודה לפ.ס.וו איינדהובן ואוהדיה: "תמיד אזכור את הכבוד שזכיתי לו מכם, מקווה לחזור ביום מן הימים"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - ניימיכן 0:3/ספורט1

ערן זהבי עוד עשוי ללבוש את מדי פ.ס.וו איינדהובן ביום ראשון במשחק החוץ שלה נגד זוולה, אבל אפשר לומר שאתמול (רביעי) הוא נפרד סופית. אחרי שכבר הודה על כך שייפרד מהקבוצה בתום העונה, אמש הוא הבקיע כנראה בפעם האחרונה בקריירה ב"פיליפס סטדיום", בניצחון 2:3 על ניימיכן.

אייאקס כידוע זכתה אתמול רשמית באליפות לאור יתרון של ארבע נקודות מפ.ס.וו כשנותרו בקופה שלוש בלבד ועל כן היה זה ערב אמוציונלי באיינדהובן, במהלכו האוהדים נפרדו מהשחקנים וגם מזהבי שבהחלט מתקרב לחזרה למכבי תל אביב בזמן שגם אופציית בוטאפוגו חזק על הפרק על פי הפרסומים בברזיל.

ערן זהבי, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן. ANP, GettyImages
ערב אמוציונלי באיינדהובן. ערן זהבי נפרד/GettyImages, ANP

"רצינו לקחת שלוש נקודות נוספות בבית ולספק משחק טוב ומהנה עבור הקהל שלנו במשחק הבית האחרון לעונה", אמר אתמול ערן זהבי אחרי ה-2:3, "אנחנו עשינו את העבודה, אבל לצערנו הפסדנו לאייאקס במאבק האליפות. מגיע לנו שיכבדו אותנו על מה שעשינו העונה, היו המון דברים טובים במהלכה".

על הפרידה שלו מפ.ס.וו הוסיף הישראלי שיחגוג בחודש יולי את יום הולדתו ה-35: "לעולם לא אשכח את הכבוד שנתנו לי פ.ס.וו איינדהובן והציבור בהולנד. אני רוצה להודות לכולם על שנתיים מאוד מיוחדות עבורי. אני מקווה לחזור לכאן ביום מן הימים וליהנות מהקבוצה".

לסיום הוסיף זהבי, שכידוע הגיע לאיינדהובן ב"עונת הקורונה" ולא זכה ליהנות יותר מדי מהאצטדיון הביתי כשהוא מלא עד אפס מקום: "השנה הראשונה הייתה מאוד קשה, היה קשה למצוא מוטיבציה לשחק כשאתה מול יציעים ריקים. הגעתי למועדון ענק כדי ליהנות מהאווירה וזה היה חסר, אבל אני שמח שהשנה הקהל חזר בסופו של דבר אני רוצה להודות כל האוהדים על התמיכה שלהם. הם יחסרו לי מאוד".

זהבי ייפרד מפ.ס.וו כעבור שנתיים כשלזכותו 14 שערים ב-22 הופעות במפעלים האירופיים, הבקיע 22 שערי ליגה ב-50 הופעות בארדיוויזה וגם הוסיף שער בגביע ההולנדי בו זכו זהבי וחבריו העונה בזכות ניצחון הירואי בגמר על אייאקס. בסך הכל הוא ייפרד מהולנד עם שני תארים, אחרי שגם בסופר קאפ ההולנדי גברה פ.ס.וו על אייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully