וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי ימשוך זרים איכותיים. מכבי תל אביב תשבור את שיא המנויים

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 12:03

במועדון משוכנעים שהכוכב הישראלי יסייע בהבאת זרים שבעבר חששו להגיע לישראל. הקאמבק הצפוי יביא למכירה של יותר מ-20 אלף מנויים. הקבוצה הגישה תביעה נגד האוהדים שזרקו חפצים במשחק מול פ.ס.וו

תקציר ה-2:2 הדרמטי של פיינורד מול פ.ס.וו איינדהובן/ספורט1

הקאמבק הקרוב של ערן זהבי למכבי תל אביב לא יהיה רק מניע מרכזי לרכישת מנויים לעונה הבאה. במכבי תל אביב גם משוכנעים שצירופו של זהבי, יסייע לקבוצה לצרף שלושה זרים חדשים שייתנו עדיפות לצהובים גם בגלל הנוכחות של זהבי במועדון. זהבי הפך לשם גדול באירופה בשנתיים האחרונות ועצם הגעתו למועדון, בטוחים בקרית שלום, תמשוך לא מעט שחקנים שבעבר סירבו להגיע לישראל.

ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
ימשוך זרים איכותיים למכבי תל אביב? ערן זהבי/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

כזכור, בעבר סיפרו בפתיחות גורמים במועדון עד כמה היה קשה למכבי תל אביב לשכנע שחקנים איכותיים להגיע ועם זהבי בקבוצה, אמור לדעת גורמים במכבי, להיות יותר קל. בעניין הקהל והמנויים, במכבי תל אביב משוכנעים שלמעלה מ-20 אלף אוהדים ירכשו כרטיסי מנוי לעונה הבאה עקב הגעת זהבי ואיתו רכש נוסף, וזאת אחרי עונה שחונה של הקבוצה בכל הקשור לטור הזכיות בתארים.

כמות כזו של מנויים היא גם הסיבה לכך שמכבי תל אביב מתכוונת להילחם על העונש שספגה של סגירת שערים 10-11 לחמישה משחקים שאת רובם אמורה הקבוצה לרצות בעונה הבאה. במועדון חוששים שאוהדים יחששו לרכוש מנוי בגלל סגירת היציעים וריבוי העונשים הכבדים שפוגעים באלפי אוהדים שלא עשו דבר רע.

באותו עניין, תביעה אזרחית הוגשה שלשום נגד שני אוהדים שנתפסו ע"י המועדון לאחר שזרקו חפצים למגרש במשחק נגד פ.ס.וו איינדהובן בבלומפילד במסגרת משחק הקונפרנס ליג בין השתיים. שני האוהדים הורחקו ע"י המועדון ותביעה כספית הוגשה נגדם בגובה הקנס שאופ"א השיתה על מכבי תל אביב, בתוספת של פיצוי בגין נזקים תדמיתיים ואחרים שנגרמו למועדון. סכום התביעה הכולל אותה הגיש עו"ד טל שמראל ממשרד מטרי מאירי הוא 253,000 ש"ח. בתקופה הקרובה יגיש המועדון תביעות כספיות נוספות כנגד אוהדים שנתפסו ואותרו לאחר שביצעו עבירות דומות.

דור תורג'מן, חלוץ בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
אמור להיות חלק מהסגל בעונה הבאה. דור תורג'מן/אודי ציטיאט

בעניין אחר, חלוץ קבוצת בית"ר תל אביב בת ים בעונה החולפת דור תורג'מן חזר להתאמן בשורות מכבי תל אביב והוא מתוכנן להיות שחקן סגל הקבוצה בעונה הבאה. תורג'מן הושאל העונה לקבוצה מהלאומית שירדה לליגה א' ובימים האחרונים הוא שוב מתאמן במכבי תל אביב. תורג'מן הוא גם חלוץ נבחרת הנוער ויהיה חלק מרכזי בהתקפה של אופיר חיים באליפות אירופה הקרובה. לקראת המשחק הערב מול מכבי חיפה, שחקן הכנף הצעיר אוראל באיה שוב אמור להיות בסגל כפי שהיה במשחק האחרון מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully