וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטאפוגו? מכבי תל אביב העלתה את הצעתה כדי לסגור עם ערן זהבי

9.5.2022 / 13:00

מיטש גולדהאר נחוש להחזיר את הכוכב הישראלי לקרית שלום וכסף לא אמור להוות מכשול. זהבי צפוי להחליט בקרוב מאוד על עתידו ובסביבתו טוענים שהוא נותן עדיפות לחזרה לשורות מכבי תל אביב. הוא צפוי להיות רק חלק מהרכש המאסיבי שמתכננים הצהובים

תקציר ה-2:2 הדרמטי של פיינורד מול פ.ס.וו איינדהובן/ספורט1

ערן זהבי קרוב מאוד להחליט על עתידו. בסביבתו מספרים כי בקרוב מאוד הוא יחליט היכן ישחק בעונה הבאה וכי יש סיכוי גדול מאוד שהוא ישוב למכבי תל אביב.

אתמול (ראשון) נחשף בברזיל כי בוטאפוגו הציעה לזהבי חוזה עתק בגובה של 4 מיליון יורו לעונה ושהניסיון לפתות את הכוכב הישראלי לנחות בריו דה ז'ניירו גדול מאוד. אלא שבמקביל מכבי תל אביב לא שוקטת על השמרים ולא מתכוונת לוותר על השחקן שאמור להוביל אותה מחדש בעונה הבאה לפסגת הכדורגל הישראלי. מיטש גולדהאר החליט לעשות הרבה כדי להשיב את זהבי למכבי תל אביב ובאחרונה מכבי תל אביב העלתה את הצעתה הכספית לסקורר, במה שאמור להיות מהלך שובר שוויון שיגרום לזהבי לזנוח את המחשבות על המשך הנדודים בחו"ל ולחזור לישראל בגיל 35 אותו יחגוג בחודש יולי.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מול דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זה מתקרב? זהבי לצד גלזר/ברני ארדוב

החודשים האחרונים, מאז שזהבי חזר מהפציעה שחווה העונה, לימדו כי הגיל עדיין לא רלוונטי במקרה שלו ושהוא בכושר משחק מצוין. במכבי תל אביב מאמינים כי בכוחו של החלוץ לתת לפחות עוד שנתיים ברמות הכי גבוהות שיש וכי הוא שווה עדיין 25 שערים לעונה.

זהבי אמור להיות הרכש המרכזי של הצהובים לקראת העונה הבאה, אבל ממש לא הרכש היחיד. מכבי תל אביב תעבור מתיחת פנים משמעותית והיא כבר עכשיו במהלכים לצרף כל שחקן ישראלי טוב שמוכן לחזור לארץ (דור פרץ, אלי דסה או יונתן כהן) או שקבוצתו לא מבקשת עליו סכומים לא הגיוניים (חמודי כנעאן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully