וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: השכר שבוטאפוגו מציעה לערן זהבי - 4 מיליון יורו נטו לעונה

בברזיל טוענים: זהבי יודע שלא יקבל סכומי עתק כאלה ב"שום מקום אחר" והתייעץ עם סוזה. בינתיים רוג'ר שמידט בודק אפשרות לצרף אותו לבנפיקה

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - ווילם 2:4/ספורט1

בברזיל טוענים: בוטאפוגו הציעה לערן זהבי חוזה עתק, שגם הוא מבין שלא יקבל בשום מקום אחר. לפי דיווח ב"גול ברזיל", השכר שהציעה הקבוצה לחלוץ בן ה-34 בשיחות האחרונות בין הצדדים, עומד על לא פחות מ-4 מיליון יורו לעונה. בשלב ראשוני החוזה אמור להיות לעונה אחת, עד קיץ 2023, אבל תיכלל בו אופציה להאריך את החוזה לעונה נוספת, בה יוכל זהבי להשתכר סכומים דומים.

לפי הדיווח, מדובר בסכומי נטו - שכן החוזה המדובר יהיה פטור ממיסים. מדובר בסכומים גבוהים משמעותית מאלו שהרוויח זהבי בהולנד, 3 מיליון יורו ברוטו לעונה. יחד עם זאת, מדובר בסכום נמוך מזה שהרוויח בגוואנגז'ו R&F כשהיה בשיא הקריירה.

באתר טוענים ש"זהבי הודה בפני מקורביו שהוא לא יקבל אף הצעה דומה בשוק האירופי בשל גילו המתקדם", אבל עדיין מתלבט אם להגיע לברזיל מסיבות משפחתיות, ואשתו אף הביעה "חשש ופחד ממעבר דרסטי כל כך".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Soccrates Images, GettyImages
סכומים כאלה הוא לא הרוויח בהולנד. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

יחד עם זאת, בברזיל עדיין מאמינים שזהבי לא יוותר על ההצעה הגבוהה ואף הספיק להתייעץ עם פאולו סוזה, מאמנו במכבי תל אביב לשעבר ומאמן פלמנגו כיום, בנוגע לאיכות וסגנון החיים בברזיל.

בתוך כך, מדווחים בפורטוגל שרוג'ר שמידט, מאמן פ.ס.וו איינדהובן, בודק את האפשרות לצרף אותו לבנפיקה ליסבון, הקבוצה אליה הוא צפוי לעבור בקיץ. לפי הדיווח בעיתון "קורייו דה מנייה", "שמידט מאמין שזהבי מתאים מאוד לשיטה שהוא מתכוון להנחיל בבנפיקה". יחד עם זאת, מסתמן שהסיכוי למעבר כזה נמוך.

כזכור, זהבי יסיים את חוזהו בפ.ס.וו איינדהובן בסוף העונה, והצדדים כבר הכריזו שהוא לא ימשיך לעונה שלישית. זהבי שחתום העונה על 26 שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות, מחזיק בהצעה גם ממכבי תל אביב ומעורר התעניינות גם אצל פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully