וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעייה אדירה לדה בראונה, 1:5 למנצ'סטר סיטי על וולבס

הבלגי חגג ודרס במו רגליו את הזאבים, סטרלינג הוסיף את החמישי והאלופה התקרבה לעוד תואר כשהגדילה את הפער מליברפול לשלוש נקודות. דנדונקר איזן זמנית. צ'לסי הביסה 0:3 את לידס, רק נקודה לאברטון

תקציר: וולבס - מנצ'סטר סיטי 5:1/ספורט1

סיום העונה מתקרב והמאבקים בליגה האנגלית מתקרבים לנקודת רתיחה. ארבעה משחקי השלמה נערכים הערב (רביעי), כאשר במוקד מנצ'סטר סיטי מתארחת אצל וולבס במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-.3 ותקווה לא למעוד. שני משחקים חשובים מאוד בנוגע למאבקי התחתית מתקיימים במקביל, כאשר לידס מארחת את צ'לסי, בעוד אברטון מתארחת אצל ווטפורד שכבר ירדה.

וולבס - מנצ'סטר סיטי 5:1

האלופה עשתה צעד משמעותי לעבר זכייה שנייה ברציפות בתואר, עם עוד ניצחון מוחץ שהחזיר את הפער מליברפול לשלוש נקודות כשנותרו שש בקופה, כאשר על הערב החגיגי חתום שחקן אחד ושמו קווין דה בראונה. הקשר הבלגי דרס לבדו את הזאבים, עם רביעייה מדהימה לרשת של ז'וזה סה, כשאת השער השלישי (בו השלים את השלושער השלישי הכי מהיר בתולדות הפרמיירליג) הוא חגג במחווה לרכש הטרי של סיטי - ארלינג הולאנד.

הקבוצה של פפ גווארדיולה הפכה לשלישית בהיסטוריה של הפרמיירליג שבה שני שחקנים שונים כובשים רביעייה באותה עונה, אחרי שגבריאל ז'סוס עשה זאת מוקדם יותר. ליאנדר דנדונקר השווה זמנית עבור וולבס, שנחלה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ולא הצליחה להתמודד עם מנצ'סטר סיטי, שתוכל לעשות צעד נוסף לעבר האליפות אם תנצח את ווסטהאם בחוץ ביום ראשון.

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה חוגג שער. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
סיטי התקרבה להבטחת התואר. דה בראונה חוגג/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

מהלך המשחק

דקה 7: גול, 0:1 למנצ'סטר סיטי! גונדואן הכניס מסירת עומק לדה בראונה, שבעט בנגיעה עם רגל שמאל לפינה הרחוקה והעניק יתרון לאורחת.

דקה 11: גול, וולבס השוותה ל-1:1. המארחת יצאה מהרחבה שלה להתקפה מתפרצת, חימנס העביר שמאלה לפדרו נטו שמצא נפלא את דנדונקר לבד והבלגי המשיך את זה בבעיטה לרשת.

דקה 16: גול, 1:2 למנצ'סטר סיטי! דה בראונה ניסה מסירת עומק בהקשתה לסטרלינג, ז'וסה סה הפריע אבל הריבאונד נחת אצל הבלגי ששלח את זה פנימה.

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה חוגג עם פיל פודן. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
מחווה לארלינג הולאנד. דה בראונה חגג כמו הרכש של סיטי/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

דקה 24: גול, 1:3 למנצ'סטר סיטי! הקצב הגבוה נמשך כשסטרלינג זכה במאבק על הכדור, ודה בראונה השתלט עליו כדי לדהור ולבעוט ברגל שמאל מחוץ לרחבה בדרך לשלושער עצום.

דקה 60: גול, 1:4 למנצ'סטר סיטי! וזה שוב דה בראונה! פודן קיבל מהבלגי וניסה להעביר לו מסירת רוחב שנעצרה ברגל צהובה, אבל הכדור הגיע לדה בראונה שהבקיע מקרוב את הרביעי שלו ושל הסיטיזנס.

דקה 76: פודן העביר כדור רוחב לסטרלינג שהגיח מול שער ריק, אבל פספס את הכדור ועוד נתקע בקורה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים שער. רויטרס
עוד ניצחון מוחץ. שחקני מנצ'סטר סיטי/רויטרס

דקה 84: גול, 1:5 למנצ'סטר סיטי! גריליש הוביל התקפת מעבר ומסר לקאנסלו שעקף אותו, המגן המשיך את זה לרוחב וסטרלינג דחק מקרוב מול שער ריק.

מייסון מאונט חוגג שער של צ'לסי עם ריס ג'יימס. Clive Brunskill, GettyImages
ניצחון חשוב למאונט וצ'לסי/GettyImages, Clive Brunskill

לידס - צ'לסי 3:0

רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון הגיעו לסיומו מבחינת הבלוז, שיבטיחו סופית את המקום בליגת האלופות אם טוטנהאם לא תנצח את ארסנל מחר. מנגד, המארחת נותרה מתחת לקו האדום בתום הפסד שלישי ברציפות, כשברנלי תוכל לפתוח פער בן שלוש נקודות ממנה אם תפתיע את טוטנהאם בראשון. מייסון מאונט העלה את צ'לסי ליתרון מהיר (4) וכעבור 20 דקות דניאל ג'יימס החמיר את המצב, כאשר הותיר את לידס יונייטד בעשרה שחקנים (24) אחרי שספג אדום ישיר. מאונט בישל לכריסטיאן פוליסיק את השני (55) ורומלו לוקאקו, שהבקיע צמד נגד וולבס במחזור הקודם, שוב מצא את הרשת וכבש את השלישי (83) בעזרת בישול של חכים זייש.

צפו בתקציר ה-0:3 של צ'לסי על לידס

תקציר: לידס יונייטד - צ'לסי 3:0/ספורט1
שחקן אברטון רישרליסון מאוכזב. Richard Heathcote, GettyImages
רק נקודה לאברטון. רישרליסון מאוכזב/GettyImages, Richard Heathcote

ווטפורד - אברטון 0:0

הטופיז רוצים להמשיך במסע ההישארות שלהם, ולאחר שנחלצו משלושת המקומות האחרונים בזכות שני ניצחונות רצופים, יקוו השחקנים של פרנק למפארד להשיג אחד נוסף ולחבר לראשונה העונה בליגה שלושה ניצחונות רצופים. אברטון מקדימה את לידס מהמקום ה-18 בנקודה בלבד, ולמרות התקופה הטובה שחקניה יודעים שאיבוד נקודות עלול להחזיר אותם בחזרה מתחת לקו האדום. המארחת מנגד, כבר ירדה לצ'מפיונשיפ ומבחינתה המשחק לפרוטוקול בלבד.

שחקניו של פרנק למפארד לא הצליחו לנצל את המפגש עם אחת היורדות לצ'מפיונשיפ כדי להשיג ניצחון שלישי רצוף ולברוח מהקו האדום, אבל יתנחמו בכך שהפער מלידס צמח לשתי נקודות. ביום ראשון, אברטון תקווה להכניע את ברנטפורד כדי לעשות צעד נוסף לעבר הבטחת ההישארות.

תוצאה נוספת:

לסטר - נוריץ' 0:3
(כבשו: ג'יימי וארדי 54 ו-62, ג'יימס מדיסון 70)

ביום חמישי תארח טוטנהאם את ארסנל במשחק השלמה מהמחזור ה-22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully