וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראוחו שוחרר מבית החולים אחרי שנפגע בראשו ואיבד את ההכרה

הבלם האורוגוואי של ברצלונה עבר סדרת בדיקות שנמצאו תקינות אחרי שהתנגש בחברו גאבי, עשוי לשוב לאימונים בימים הקרובים. דיווח: דני אלבס צפוי לעזוב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.5/ספורט1

ברצלונה עשתה אתמול (שלישי) צעד מאוד משמעותי לעבר הבטחת המקום השני בליגה הספרדית בזכות ניצחון 1:3 על סלטה ויגו, אבל בבוקר שהגיעו חדשות טובות וחשובות לא פחות - הבלם רונאלד אראוחו שוחרר מבית החולים לביתו.

רונאלד אראוחו בלם ברצלונה מפונה לבית חולים. LLUIS GENE, GettyImages
סוף טוב אחרי דקות ארוכות של חרדה אתמול בקאמפ נואו/GettyImages, LLUIS GENE

אראוחו ספג אתמול מכה בראשו והתמוטט על כר דשא במהלך המחצית השנייה. הבלם האורוגוואי התנגש בחברו לקבוצה, גאבי, איבד את ההכרה והובהל לבית חולים אחרי דקות ארוכות כשהוא בהכרה.

אראוחו עבר בדיקות מקיפות בבית החולים והבוקר כאמור שוחרר לביתו, אחרי שכל הבדיקות נמצאו תקינות ונשלל החשש שהוא סובל מפציעה קשה או מנזק כזה או אחר. אראוחו צפוי לכל הפחות לזכות למנוחה בימים הקרובים והוא בספק למפגש ביום ראשון נגד חטאפה, אך בכל מקרה צפוי לחזור למחזור סיום העונה ב-22 במאי בקאמפ נואו נגד ויאריאל.

בתוך כך, היום פורסם כי דני אלבס, המגן הברזילאי בן ה-39 שחזר לקבוצה לפני כחצי שנה, לא צפוי להמשיך לעונה נוספת. אלבס לא מתכוון לפרוש, אלא למצוא קבוצה אחרת שתאפשר לו להתחרות ברמות הגבוהות ולשמור על סיכוי להיות חלק מסגל נבחרת ברזיל גם במונדיאל בקטאר בחודשים נובמבר-דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully