וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בממשלת אלבניה נעצר בחשד שפרץ לביתו של קארים בנזמה

בתום מבצע שבו האינטרפול היה מעורב, פורסם כי מי שעומד מאחורי הפריצה לביתו של כוכב ריאל מדריד הוא אישיות ציבורית באלבניה: "היה פורץ למסי והיה הופך לראש הממשלה"

תקציר ה-1:2 של ליברפול על אסטון וילה/ספורט1

במבצע משותף של משטרת אלבניה והאינטרפול, פורסם הבוקר (רביעי) על כך שנעצר האדם שחשוד בפריצה ליותר מ-40 בתים, גם של כדורגלנים מוכרים שהבכיר מביניהם הוא קארים בנזמה.

קשה להאמין, אבל אלפרד פרודני, שמכחיש כל קשר במערבות בפריצה לביתו של בנזמה בהלך הקלאסיקו ב-2019 בסנטיאגו ברנבאו בו הביסה ברצלונה את ריאל מדריד בתוצאה 0:3, הוא כיום בכיר בממשלת אלבניה שלפני כן היה אחד מראשי חברת המים הציבורית באזור קורבין במשך תשע שנים.

ב"EL Periódico" פורסם שישנן ראיות חד משמעיות לכך שפרודני עומד מאחורי הפריצה לביתו של בנזמה, אבל החשד הוא שהוא מעורב ב-40 פריצות נוספות שהתרחשו בספרד מאז שנת 2013. פרודני כאמור מכחיש בתוקף את מעורבותו, אבל נטען כי "ישנן הוכחות שלא מותירות שום מקום לספק".

"הוא שדד את קארים בנזמה והם מינו אותו לאחד מראשי חברת המים, אם הוא יצליח לשדוד גם את ליאונל מסי אז ימנו אותו לראש הממשלה", טען הבוקר בכיר בהנהגה האלבנית לאחר שפורסם כי פרודני נעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully