וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מהללת את מאנה, קלופ כבר חושש מהולאנד: "לצערי, הוא מפלצת"

קראגר שיבח את הסנגלי שכבש את שער הניצחון ב-1:2 על וילה, אבל בליברפול יודעים: אם התחרות עם סיטי הייתה קשה העונה, בעתיד היא תהיה קשה פי כמה

תקציר ה-1:2 של ליברפול על אסטון וילה/ספורט1

ליברפול הצליחה לחזור אתמול (שלישי) מפיגור ל-1:2 מול אסטון וילה של סטיבן ג'רארד. הקבוצה של יורגן קלופ שיפרה את מאזנה ל-86 נקודות ונצמדה למנצ'סטר סיטי שתשחק היום מול וולבס בחוץ. לליברפול אין זמן לחגוג וכבר ביום שבת מחכה לה גמר גביע מול צ'לסי בוומבלי.

* ליברפול כבשה 43 שערי חוץ העונה בפרמיירליג. רק פעם אחת כבשה כמות גדולה יותר של שערי חוץ וזה היה ב-2013/14, אז מצאה את הרשת 48 פעמים במשחקי חוץ. היא סיימה במקום השני אחרי מנצ'סטר סיטי.

* ליברפול השיגה העונה 14 נקודות אחרי שהייתה בפיגור בפרמיירליג, היא בפסגה מהבחינה הזו בליגה לצד ניוקאסל, טוטנהאם ו-ווסטהאם.

סאדיו מאנה שחקן ליברפול. רויטרס
סידר לליברפול שלוש נקודות חשובות. מאנה/רויטרס

בלם העבר של ליברפול ופרשן "סקיי" ג'יימי קראגר אמר: "ליברפול ממש לא הייתה בשיאה היום, לא קרוב לזה בכלל, אבל שער הניצחון של סאדיו מאנה היה נהדר. היו דיבורים לגבי שחקנים אחרים בשלישייה הקדמית, אמרו שהם יקבלו מנוחה, אבל לא האיש הזה. זה מזכיר לי שמאנה כבש כאן שער קריטי לפני כמה עונות וליברפול זכתה באליפות לאחר מכן. זה גורם לך לתהות אם דבר דומה יכול לקרות לה העונה".

קראגר הוסיף: "אני אוהב אותו, אני ממש אוהב אותו. לא רק כי הוא כדורגלן נהדר ועשה כל כך הרבה עבור ליברפול. הוא בהתחלה שיחק באגף הימני, אז עבר שמאלה כשמוחמד סלאח הגיע. לואיס דיאס מגיע משמאל ומאנה הופך פתאום לחלוץ. הוא תמיד זז בשביל מישהו אחר, אבל היכולת שלו אף פעם לא דועכת. זה לא משנה איפה מאנה משחק, אתה מקבל את אותו הדבר, אי אפשר להגיד את זה על שאר שחקני ההתקפה".

כוכב הערב סאדיו מאנה אמר: "הייתה מסירת רוחב טובה של דיאס, הייתי ברחבה באותו רגע ורק הייתי צריך לנגוחע פנימה ואפילו בלי לנגוח חזק מדי. אנחנו מכירים אחד את השני טוב מאוד מהאימונים. כשהוא מקבל את הכדור אני יודע בדיוק לאן הוא הולך למסור אותו אז רציתי להיות מוכן".

ג'ורדן הנדרסון אמר אחרי המשחק: "השחקנים היו מדהימים דקות ארוכות והלילה לא היה שונה. ידענו שיהיה משחק קשה ושיהיו רגעים קשים, אבל הצלחנו לחפור עמוק ולהשיג שלוש נקודות. היו רגעים קשים והרגשתי שהיינו צריכים להחזיק יותר בכדור, אבל בסך הכול זו הייתה הופעה טובה. היכולת של מאנה היא תמיד מדהימה. העבודה שהוא משקיע עבור הקבוצה בתנועה שלו ללא כדור, בהגנה ובסוף הוא גם כובש. הייתה סיומת מדהימה שלו".

עוד בוואלה!

עדיין נלחמת: ליברפול ניצחה 1:2 את אסטון וילה

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
חוגג, וחושש. קלופ/רויטרס

יורגן קלופ הילל אף הוא בסיום את סאדיו מאנה, אמר ש"הוא בלתי ייאמן, ותמיד כובש שערים חשובים", אבל גם התייחס להחתמה הנוצצת של מנצ'סטר סיטי שהודיעה על סיכום לרכישתו של ארלינג הולאנד. איתו, קלופ יודע, המשימה של ליברפול מול היריבה העיקרית שלה תהיה קשה בהרבה. "לצערי, ארלינג הוא מפלצת. הוא הולך להפוך אותם להרבה יותר טובים, אני משוכנע בזה. הוא יכבוש הרבה שערים, זה בטוח", אמר.

קלופ גם מסביר ואומר ש"ארלינג שחקן נהדר, אבל סיטי לעולם לא תהיה קבוצה של שחקן אחד. היא אף פעם לא תנצח או תפסיד בגלל שחקן בודד, זו החוזקה והעוצמה שלו".

מצד שני, ג'יימי רדנאפ טוען ש"ההחתמה הזאת לא תעשה הבדל גדול עבור סיטי מסיבה פשוטה - כבר עכשיו היא קבוצת על. ארלינג עומד להיות כוכב אמיתי בפרמיירליג, הוא יכבוש המון שערים ויהנה מהשחקנים המצוינים שיהיו סביבו, אבל ההגעה שלו לא מבטיחה לסיטי את כל התארים". רדנאפ כן מרוצה מהגעה של הולאנד, בעיקר בשביל הליגה. "סוף סוף מגיע לאנגליה שחקן מהטופ העולמי בשיא הקריירה. לא זכינו לראות את ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו בפרמיירליג בשיאם, וזה דבר גדול מאוד עבור הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully