וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם נגזר עליו לעזוב את מכבי תל אביב, קרסטאיץ' יילך בראש מורם"

11.5.2022 / 6:36

מכבי תל אביב מרוצה מהניצחון בחיפה ("האליפות נחגגת אבל זה לא אותו הדבר כשאתה מפסיד ליריבה הכי גדולה"), מלאדן קרסטאיץ' שלח לצמרת המועדון את הסיבות בעטיין הוא ראוי להישאר, אבל בקבוצה נחושים לסיים את ההתקשרות בתום העונה. שבחים למאמן ששיחק עם גלוך ובאיה יחד

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי חיפה, שהבטיחה מעשית את האליפות/ספורט1

מכבי תל אביב עדיין לא הודיעה דבר למלאדן קרסטאיץ' לגבי העונה הבאה, אבל למרות שרשם אמש (שלישי) עוד תוצאה מרשימה עם ניצחון החוץ 1:3 על מכבי חיפה, סיכוייו לזכות בהארכת חוזה קלושים עד לא קיימים בכלל.

המאמן הסרבי של מכבי תל אביב צפוי לסיים את דרכו בקבוצה בעוד שני משחקים ויתכן שהוא יצליח לעשות זאת בסטייל ולסיים במקום השני, אם מכבי תל אביב תנצח את הפועל באר שבע במחזור הבא ואת הדרבי בשבוע שאחרי זה. קרסטאיץ' משוכנע שהוא היה ראוי להבעת אמון של המערכת. הוא מתגאה בכך שאחרי המשחק של אמש, יש לו בטבלה פנימית שהוא מנהל ל-20 המחזורים האחרונים של הקבוצה בליגה, יותר נקודות ממכבי חיפה ומכל קבוצה אחרת. בזמן שמכבי חיפה עשתה 40 נקודות מתוך 60 ב-20 המחזורים האחרונים, מכבי תל אביב עשתה שלוש נקודות יותר. המאמן גם חושב שמגיע לו קרדיט על הפיכת אוסקר גלוך בגילו הצעיר לטאלנט ממומש שמכבי תל אביב עוד תיהנה ממנו רבות וקרוב לוודאי שגם תמכור אותו. אמש לא חשש קרסטאיץ' להעלות את גלוך ביחד עם אוראל באיה הצעיר ובמשך דקות לא מעטות שני שחקני קבוצת הנוער שיחקו יחד באחד עשר בסמי עופר מול מכבי חיפה. זאת ועוד, קרסטאיץ' זוקף לזכותו שיטות משחק מגוונות, בטח ביחס לפטריק ואן לוון המקובע. הוא גם ריענן את התקפת מכבי תל אביב כשהחליט לפתוח בלא מעט משחקים עם שני חלוצים. הוא יהיה חתום בדברי הימים של מכבי תל אביב על ניצחון 0:5 בדרבי וכאמור גם מה שעשתה אמש מכבי תל אביב למכבי חיפה, נזקף לזכות הסרבי.

אבי ריקן עם אוסקר גלוך שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מאור אלקסלסי
קרסטאיץ' ייזכר בתור המאמן הראשון שנתן לו צ'אנס. גלוך/מאור אלקסלסי
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מאור אלקסלסי
רגעי שמחה מול האלופה. מכבי תל אביב חוגגת/מאור אלקסלסי
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מאור אלקסלסי
"נלחמו עבור המועדון". מכבי תל אביב גאה/מאור אלקסלסי
מאמני מכבי תל אביב, מכבי חיפה, מלאדן קרסטאיץ', ברק בכר. מאור אלקסלסי
ועדיין, התחושה היא שהוא יכול היה להוציא יותר. קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

אבל לצד זה יש את ההדחה מגביע המדינה בשלב חצי הגמר, את פתיחת הפלייאוף המאכזבת, ואת העובדה שלמרות שהיה לו מספיק זמן במועדון, הוא לא הצליח להביא את מכבי תל אביב לפסגה וזאת למרות שמכבי חיפה איבדה הרבה נקודות במחצית העונה השנייה. "גם אם נגזר עליו לעזוב, מלאדן קרסטאיץ' יעזוב בראש מורם על מה שעשה במועדון הזה", הבהיר אמש גורם בסביבת המועדון.

במועדון היו אמש מאוד מרוצים מהניצחון הנאה על מכבי חיפה במשחק בו אוהדי מכבי חיפה רצו לשמוח מכל הלב על האליפות, אבל נאלצו לדחות את החגיגות. "האליפות נחגגת אבל זה לא אותו הדבר כשאתה מפסיד ליריבה הכי גדולה שלך", ניתחו במכבי תל אביב את הסיטואציה. "השחקנים נלחמו בשביל המועדון והאוהדים היו מאושרים בשל כך", אמרו במכבי תל אביב.

מכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע במחזור הבא ואם תנצח, היא תעלה למקום השני על חשבון הקבוצה מבירת הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully