וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא לאוהדי מכבי חיפה: "נזכור את ההצגות". בכר: "הרגשה קצת מוזרה"

לאחר הבטחת האליפות באופן מעשי, הירוקים חגגו עם האוהדים למרות ה-3:1 למכבי תל אביב: "נצטרך לפצות את האוהדים בגביע"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי חיפה, שהבטיחה מעשית את האליפות/ספורט1

למרות האכזבה הראשונית לאחר ההפסד 3:1 הערב (שלישי) למכבי תל אביב, שחקני מכבי חיפה השתחררו וחגגו ארוכות עם האוהדים בסיום המשחק לאחר הבטחת האליפות באופן מעשי לאור הפסד הפועל באר שבע להפועל תל אביב. סטיפה פריצה (23), ג'ורג'ה יובאנוביץ' (87 בפנדל) ואוסקר גלוך (90+1) סידרו לצהובים נחמה קטנה אחרי עונה מאכזבת. שוויון זמני של צ'ארון שרי (62) לא הספיק לקבוצה של ברק בכר, אבל בשורה התחתונה - למרות שהיא חוגגת אליפות אחרי שלושה הפסדים מתוך ארבעת המשחקים האחרונים - ההגמוניה של הירוקים נשמרת.

נטע לביא צעק לקהל "יש אליפות" והחל להוביל את שירי האוהדים. אחריו הגיע תורו של מוחמד אבו פאני המורחק, שהקפיץ את הירוקים ביציע אחרי שרבים אחרים כבר נטשו. לפני מכן אמר לביא לקהל: "נזכור את ההצגות, זה הזמן לחגוג".

שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות. מאור אלקסלסי
"נזכור את ההצגות". לביא/מאור אלקסלסי

מאמן האלופה ברק בכר: "ההרגשה היא קצת מוזרה, אין ספק, אבל בסופו של דבר לקחנו אליפות כי הגיע לנו. עבדנו קשה כל השנה. היום לא היינו שווים הפסד, אבל זו כבר היסטוריה. צריך לפרגן פה לכל המועדון, לשחקנים על עונה קשה ומתישה. נצטרך לפצות את האוהדים במשחקים הבאים, בטח בגביע. אנחנו אלופים בזכות התצוגות שנתנו פה. תמיד זוכרים את הסוף, אבל אנחנו זוכרים את מה שהיה כל השנה, לא רק תקופה כזו או אחרת. כשאתה לוקח אליפות זה ההפסד הכי מתוק, ברור. היה לנו פה מומנטום לנצח, פתאום קיבלנו את הפנדל משום מקום וחבל. זה דווקא היה אחד המשחקים היותר טובים שלנו בתקופה האחרונה".

המאמן המשיך: "נחגוג כי מגיע לנו, עכשיו אנחנו רוצים לנצח במשחק ההכתרה ולהיראות טוב. צריך ליהנות ולפרגן, אחר כך נחשוב על העונה הבאה. השחקנים עמדו פה בלחצים גדולים, עשו משחקים טובים וגם אם התקופה האחרונה פחות טובה, זה לא צריך להעיב. אני רוצה להמשיך, אני תמיד שואף ליותר. אני רוצה כמה שיותר תארים. ליגת האלופות? אני באמת מקווה שנרוויח עוד סיבוב, כמו שמפרסמים, ונוכל להתקדם באירופה. נשדרג איפה שצריך לקראת העונה הבאה. כנראה אחי מלמעלה כיוון כדי שאחגוג היום".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
"כשאתה לוקח אליפות זה ההפסד הכי מתוק". בכר/מאור אלקסלסי

תוצאות משחקי הערב:

הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:2
מכבי חיפה - מכבי תל אביב 3:1
מכבי נתניה - בני סכנין 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully