וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתח זיו על הפציעה של ז'יז'יץ': "לא ידענו מה לעשות, הרגשתי שאני לא נמצא"

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 19:52

הגארד התייחס לרגעי הפחד לאחר שהסנטר הקרואטי איבד הכרה: "באותו רגע חשבתי לעצמי: 'איך אפשר להמשיך ככה את המשחק?'"

אנטה ז'יז'יץ' אחרי שיחרורו מבית החולים/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

הדרמה הגדולה סביב אנטה ז'יז'יץ', שאיבד הכרה אמש (שני) במשחק הליגה של מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה, יצרה לצהובים בעיה גדולה לקראת פתיחת סדרת הפלייאוף בחמישי נגד הפועל תל אביב.

מצד אחד מכבי תל אביב מחזיקה שמונה זרים בסגל, כולל סנטר שלא התלבש במשחקים האחרונים - ג'יילן ריינולדס, אך חוקי הליגה קובעים כי כל קבוצה צריכה לרשום את הסגל שלה לכל הסדרה לפני המשחק הראשון. מאחר ולקראת המשחק ביום חמישי הסנטר הקרואטי לא יוכל לשחק, הצהובים לא אמורים לרשום אותו לכל הסדרה הקרובה.

כפי שפרסמנו בוואלה! ספורט לפני כשבועיים, במנהלת הליגה עלתה לדיון הצעה של יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו לשנות את החוק הנוכחי מאחר וכל קבוצות הליגה החזיקו לפחות זר אחד יותר ממה שהן יכולות לרשום בטופס, וכי מטרת החוק המקורית להשוות כמה שניתן בתנאים בין הקבוצות נפגעה.

אנטה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הפשרה שנדחתה הובילה לכך שהוא ייעדר מכל סדרת רבע הגמר. ז'יז'יץ'/מאור אלקסלסי

בשבוע שעבר נערכה ישיבת דירקטוריון בה הועלתה ההצעה, ונדחתה, לא לפני שקרוב למחצית חברי הדירקטוריון תמכו בשינוי. מה שמנע את השינוי זה הסעיף בתקנון שקובע שכל החלטה שעוברת בדירקטוריון לא תחול על העונה הנוכחית, אלא רק על העונה העוקבת. אמנם רוב חברי דירקטוריון המנהלת לא התנגדו לשינוי, אך החשש היה שיווצר פה תקדים שיצור בלאגן שלם וחוקים רבים ישונו לפי הצורך במהלך העונה.

אגב, במהלך הישיבה הציע אלדד אקוניס מבני הרצליה הצעת פשרה שגם כן נפסלה ולפיה כל קבוצה תוכל לערוך שינוי אחד בלבד במהלך הסדרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'יילן ריינולדס, מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
יחזור לסגל בהיעדר ז'יז'יץ'? ריינולדס/אודי ציטיאט

בהמשך לפציעה של ז'יז'יץ' - הגארד יפתח זיו שחזר את רגיע הדרמה: "הייתי על הספסל וראיתי אותו נופל. כולם צעקו "הברך, הרגל", אבל אז הגיע הרגע שהוא התחיל לפרכס. ברגע הזה הבנו שקורה משהו מעבר למכה. מיד קפצנו לשם כדי להרגיע את העניינים, הפיזיותרפיסטים הגיעו ולדעתי הם הצילו לו את החיים. לא ידענו מה לעשות, איך לעשות. אני אישית הרגשתי שאני לא נמצא. לא הבנתי מה קורה סביבי. כל מה שראיתי זה את אנטה שם שוכב ולא מצליח לשלוט בעצמו".

הרכז שיתף בתחושותיו באותו הרגע: "באותו רגע חשבתי: 'איך אפשר להמשיך ככה את המשחק?'. אלו תחושות שמעולם לא חוויתי. אחרי שפינו אותו אמרו לנו שחוזרים תוך חמש דקות, ולא ממש ידענו מה לעשות בחמש דקות האלה. חזרנו לשחק בסופו של דבר. התקבצנו ואמרנו אחד לשני שכמה שקשה, נביא את הלב שלנו למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully