וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הפלייאוף: חוק מניעת חילופי הזרים במהלך הסדרות יבוטל?

24.4.2022 / 10:09

יוזמה בתוך מנהלת ליגת העל בכדורסל עשויה לעלות בישיבת האקזקיוטיבה השבוע בעקבות העובדה שכל הקבוצות שישחקו בפלייאוף מחזיקות יותר זרים מהמספר אותו הן יכולות לרשום בטופס המשחק

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט, 23 באפריל/ספורט1

רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל ייצא בעוד קצת יותר משבועיים לדרך, אך מאחורי הקלעים עשוי להשתנות בימים הקרובים חוק שישפיע באופן מהותי על המשחקים.

בדירקטוריון מנהלת הליגה החלה יוזמה שעשויה לעלות לדיון בישיבת האקזקיוטיבה ביום שלישי לפיה יבוטל החוק שכל קבוצה לא תוכל לבצע חילופי זרים במהלך סדרת הפלייאוף. החוק עצמו עבר לפני מספר שנים כדי למנוע יתרון לקבוצות שמחזיקות מספר רב של זרים על פני קבוצות שמחזיקות מספר זרים מצומצם יותר במהלך סדרה.

ג'יילן אדאמס שחקן הפועל ירושלים. אודי ציטיאט
לקראת שינוי שבועיים לפני רבע הגמר/אודי ציטיאט

כיום ל-11 מתוך 12 קבוצות ליגת העל יש לפחות זר אחד יותר מאשר המספר המקסימלי שהן יכולות לרשום בטופס, חמישה או ארבעה לפי בחירתן, והקבוצה היחידה שלא מחזיקה זר כזה, מכבי ראשון לציון, לא תשחק ברבע גמר הפלייאוף.

מה שעומד מול היוזמה הזאת הוא חוק נוסף שעבר במנהלת לפני מספר שנים לפיו חוקים שעוברים לא יחולו על אותה עונה אלא רק על העונה שלאחר מכן. חלק מחברי הדירקטוריון בוחנים את האפשרות כן להכיל את השינוי כבר העונה, במיוחד שלדברי החברים כל הקבוצות זקוקות לאפשרות הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully