וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'יז'יץ' שוחרר מבית החולים: "אחזור בקרוב", יחמיץ את הסדרה נגד הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 12:57

אחרי שאיבד הכרה במהלך ההפסד להפועל חיפה, מצבו של הסנטר השתפר והוא השתחרר לביתו. עקב המלצת הרופאים על מנוחה, הקרואטי לא ישחק נגד היריבה העירונית מכיוון שאי אפשר להחליף זרים תוך כדי הסדרה אך הוא עשוי לשוב לחצי הגמר אם הצהובים יעפילו

אנטה ז'יז'יץ' אחרי שיחרורו מבית החולים/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

בתום אחד הערבים האמוציונלים והארוכים של עונת 2021/22 בכדורסל הישראלי, שמטה אמש (שני) מכבי תל אביב את המקום הראשון בליגת העל אחרי הפסד 124:115 להפועל חיפה בתום שתי הארכות ביד אליהו. הצהובים יחלו ביום חמישי את סדרת רבע גמר הפלייאוף שלהם נגד הפועל תל אביב, לה כזכור הפסידה מכבי בכל שלושת המפגשים העונה.

אלא שעם כל הכבוד להפסד להפועל חיפה, הדרמה הגדולה אמש התרחשה 3:40 לסיום המחצית. במהלך הגנתי סטנדרטי נתקל קינן אוואנס עם מרפקו בפניו של אנטה ז'יז'יץ', והקרואטי נפל אל הפרקט כשראשו נחבט במשטח. ז'יז'יץ' החל מפרכס ואיבד הכרה למספר רגעים, כשהפרמדיקים שבהיכל ביחד עם הצוות הרפואי של מכבי תל אביב מטפלים בו במהירות.

הקרואטי פונה אחרי כרבע שעה מהפרקט באמצעות אלונקה, כשהניסיון שלו לקום על רגליו לא צלח, וחבריו ליוו אותו לאמבלונס שפינה אותו לבית החולים איכילוב. הסנטר הורדם בדרך לבית החולים, אך לאחר פחות משעה התעורר, וכל הצילומים שנעשו לו היו תקינים. לצידו שהו חלק מאנשי הקבוצה וחברתו, וכולם דיווחו על כך שמצבו השתפר ככל שהתקדם הזמן.

ז'יז'יץ' שתה, חייך ושאל על תוצאת המשחק ביד אליהו. לאחר המשחק ביקרו את ז'יז'יץ' שחקני הקבוצה שהגיעו ישר מיד אליהו. אחרי שעבר הבוקר בדיקות נוספות בבית החולים, הסנטר שוחרר לביתו למנוחה ווכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "תודה רבה לכולם על התמיכה, אני מרגיש טוב יותר עכשיו ואחזור בקרוב".

אנטה ז'יז'יץ' בבית החולים. אינסטגרם, אתר רשמי
הוא כבר מתלוצץ עם רופאיו. אנטה ז'יז'יץ' אחרי ההתמוטטות/אתר רשמי, אינסטגרם

לאחר הפציעה המחרידה של ז'יז'יץ' ובהתייעצות מהירה בין אנשי מנהלת הליגה בראשות המנכ"ל שלומי פרי, צוות השופטים ואנשי הקבוצות, הוחלט להמשיך את המשחק. חלק משחקני מכבי תל אביב הודו לאחר המשחק כי ההחלטה לא הייתה הכי נכונה בעיניהם, אך הם המשיכו לשחק במטרה לנצח את המשחק, ופשוט לא הצליחו להתרכז ולעשות את העבודה כמו שצריך.

"כל המחשבות שלנו עם אנטה, אנחנו מאחלים לו החלמה מהירה. עברה לי מחשבה שאולי צריך לבטל את המשחק, זה מכניס את המשחק לפרופורציות, המחשבה שלנו כולה עם אנטה, שמענו שהוא בסדר, וזה הדבר הכי חשוב", סיכם הקפטן דיברתולומיאו והתייחס לשאלה כיצד הקבוצה תתפקד כעת בסדרת הפלייאוף נגד הפועל תל אביב בה ייתכן מאוד שז'יז'יץ' לא ישותף, "אנחנו מכבי תל אביב יש לנו סגל עמוק מאוד, כולם יודעים כמה האליפות הזאת חשובה לנו".

אחד מאנשי מכבי סיפר בסיום המשחק על הנעשה על הפרקט, "ידענו שיש סיכוי טוב שברגע שממשיכים את המשחק, שזה משהו שיכול לקרות, אבל לא באמת הייתה לנו ברירה. לדחות בעוד יום, כשהפלייאוף מתחיל ביום חמישי, זה לא ריאלי. לא שיחקנו טוב עוד לפני הפציעה של אנטה, וצריכים לדעת להרים את השחקנים מהמצב הזה לקראת יום חמישי".

עוד בוואלה!

אנטה ז'יז'יץ' נפגע בראשו ושב להכרה בבית החולים

לכתבה המלאה
ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. ., מערכת וואלה
הפסד מתסכל שעלה להם בסדרה מול הפועל תל אביב. דיברתולומאו ואוונס מאוכזבים/מערכת וואלה, .

על פי המלצת הרופאים, על השחקן לנוח מפעילות בתקופה הקרובה, כך שהוא לא יירשם למשחק הראשון ברבע הגמר ביום חמישי ולמעשה בסדרה כולה. יש לציין כי אין אפשרות להחליף את רישום הזרים תוך כדי סדרה, אך בכל אופן הקרואטי עשוי לשוב לסדרת חצי הגמר אם מכבי תל אביב תעפיל אליו.

במכבי תל אביב יחזרו כבר היום לאימונים לקראת הדרבי, כשלראשונה העונה יעמוד אבי אבן על הקווים נגד הפועל תל אביב, כאשר כל ההפסדים להפועל, שני הפסדי הליגה וההפסד בחצי גמר גביע המדינה, היו תחת יאניס ספרופולוס. "יש לנו חשבון פתוח שצריך לסגור", אמר אבן אמש במסיבת העיתונאים כשאחד מאנשי הקבוצה כבר אמרו אמש, "אנחנו חיים הרבה זמן עם תחושה שיש סיכוי שנסיים את העונה ללא תואר, להפסיד להפועל תל אביב בסדרה בפעם הראשונה זה יהיה אסון".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully