וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שמחון: "ניסיתי להגיע ל-44 נקודות לזכר אחי"

9.5.2022 / 23:57

גיבור הניצחון של הפועל חיפה על מכבי תל אביב, שקלע 41 נקודות, הקדיש את הניצחון לאחיו שנפטר. אבן: "אחרי הפציעה של ז'יז'יץ', הכל הופך למשני. שאלוהים ישמור עליו"

מה לא היה הערב (שני) בהיכל ביד אליהו? אנטה ז'יז'יץ' נפגע בצורה קשה, איבד הכרה ופונה לבית החולים איכילוב, המשחק נגרר לשתי הארכות שבסיומן הפועל חיפה ניצחה 114:123 את מכבי תל אביב וחגגה ניצחון חוץ ראשון על הצהובים מאז 1969, ואם לא די בזה - עמית שמחון קלע 41 נקודות!

הקלע של הפועל חיפה קבע שיא קריירה, כמובן, במשחק בו סיים עם 14 מ-20 מהשדה, קלע 9 שלשות מ-13 ניסיונות ובריאיון אחרי המשחק היה נרגש במיוחד, זכה גם למחווה מחבריו וסיפר שהוא מקדיש את הניצחון לאחיו, רועי שמחון ז"ל שנפטר ממחלה בצעירותו.

עמית שמחון שחקן הפועל חיפה. ., מערכת וואלה!
שיא מדהים של 41 נקודות. שמחון/מערכת וואלה!, .

"זה המשחק הכי ארוך בקריירה שלי. אנחנו גמורים, מותשים, אבל בראש ובראשונה אני רוצה להקדיש את הניצחון לאחי זכרונו לברכה, שהיה צריך להיות בן 44 וניסיתי להגיע ל-44 נקודות בשבילו", אמר שמחון, גיבור הניצחון שקטע רצף של 49 הפסדים רצופים של הפועל חיפה מול מכבי תל אביב בעונה הסדירה.

"יש מלאך ששומר עליי למעלה", הוסיף הקלע ולא שכח גם את פציעתו של ז'יז'יץ': "אני גם רוצה לאחל המלחמה מהירה לז'יזיץ', זה היה נוראי לראות את זה ואני מקווה שהוא יבריא כמה שיותר מהר".

לאחר מכן דיבר המאמן אלעד חסין: "לפני הכל אני רוצה לאחל החלמה מזירה לז'יז'יץ', שאימנתי את אחיו והוא בחור מדהים שאני מקווה שיחזור במהרה. היה פה משחק מטורף, באמת שלא הייתי במשחק כזה אף פעם. אני מאוד גאה בחבר'ה, זה משחק מרגש במיוחד עבור עמית שמחון שזה יום מאוד חשוב לו. בכלל, הרגשתי את החבר'ה ביחד גם כשמכבי תל אביב רצה וגם כשהיינו כמעט בלי שחקנים. זה ניצחון מטורף שמראה שאנחנו כמועדון באים לכל משחק כדי לנצח".

המאמן המנוצח אבי אבן אמר בסיום: "לא חוויתי ערב כזה. הייתי פה בפציעה של פרקינס, אבל זה היה משהו אחר. הכל הופך למשני, עברנו ערב סוחט מנטלית. אני גאה במאמץ של כולם ואין מה לחפש תירוצים. שאלוהים ישמור עליו, זה הדבר היחיד שחשוב. אנחנו כמו משפחה שחיה פה כל היום, השחקנים הם כמו הילדים שלי והדבר היחיד שעובר לי בראש זה שיהיה בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully