וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים מחמיאים לאיתי שגב: "מביא תשוקה מיוחדת ומדביק את האחרים"

9.5.2022 / 11:33

אחרי משבר אישי לא קל וביקורת שספג לאורך העונה, הסנטר בלט עם 14 נקודות (7 מ-8 מהשדה) בניצחון הדרמטי 101:106 בהארכה על בני הרצליה. האדומים ימתינו לתוצאה מתל אביב כדי לדעת אם יסיימו במקום הראשון או השני

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.5/ספורט1

אחרי ההפסד בשבוע שעבר למכבי תל אביב, ידעו בהפועל ירושלים שני דברים: האחד, שראשות הטבלה בליגת העל כבר אינה תלויה בהם; והשני, שאם לא יתרחשו הפתעות גדולות בדרך, הם יצטרכו לנצח לפחות פעם אחת בהרצליה כדי להגיע לגמר הפלייאוף.

האדומים הגיעו אתמול למשחק הנעילה שלהם בבית העליון באולם היובל, בידיעה שניצחון יבטיח להם לפחות את המקום השני ואת יתרון הביתיות בסדרה אפשרית מול היריבה מהשרון בחצי הגמר; הפסד היה מוריד אותם למקום השלישי, ודורש מהם ככל הנראה להתגבר על אותה יריבה בסדרה ללא הביתיות.

עד לרגע האחרון, ולמעשה גם אחריו, לא היה ברור אם הקבוצה מהבירה תעמוד במשימה. לבסוף היא ניצחה 101:106 בתום הארכה, וכעת תקווה למעידה הערב של האלופה כדי לתפוס בכל זאת את המקום הראשון (ולפגוש ברבע הגמר את הפועל גלבוע/גליל); אם הצהובים יגברו בבית על הפועל חיפה, ירושלים תסיים שנייה ותשחק בשלב הבא נגד הפועל תל אביב.

שחקני הפועל ירושלים סולימאן בריימו, ג'יילן אדאמס, איתי שגב. ברני ארדוב
חזרו למסלול. שחקני ירושלים חוגגים/ברני ארדוב

לצד סולימאן בריימו (21 נקודות), קיי.סי ריברס (18) וג'יילן אדאמס (17), מי שבלט בהתקפה היה איתי שגב, שקלע שיא עונתי של 14 נקודות ופגע ב-7 מ-8 מהשדה. הסנטר הישראלי, שמתבסס במשחקו על הפן ההגנתי, ספג לא מעט ביקורת מקצועית לאורך העונה. בנוסף, הוא עובר משבר אישי בחודשים האחרונים. ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל היה השחקן היחיד שהגיע עם כמה מראשי המועדון לביקור אצל משפחתו של סמ"ר ליאל גדעוני ז"ל, אוהד הקבוצה שנפל במבצע צוק איתן.

חבריו בירושלים מאמינים החיבור בין הדברים הללו הוליד את התצוגה החיובית אתמול. "האינטנסיביות שאיתי מביא איתו למגרש, והתשוקה שיש לו למשחק, הן כל כך מיוחדות - וגם מדבקות את האחרים", החמיא רטין אובסוהאן, שקלע גם הוא 14 נקודות. "ככה הוא היה מהיום הראשון של העונה, והוא מציג את המחויבות הזו בכל יום. אכפת לו, והוא תמיד שומר על רוח חיובית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully