וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זברב לאלקראס: "אתה הטניסאי הטוב בעולם". המטרה: זכייה ברולאן גארוס

הכוכב העולה סחט מחמאה מפתיעה אחרי הזכייה בטורניר מדריד, שהקפיצה אותו למקום השישי בדירוג העולמי. עכשיו גם הוא מכוון לתואר גרנד סלאם ראשון

תקציר זכייתו של קרלוס אלקראס בטורניר מדריד/ספורט1

אחרי הזכייה בטורניר מדריד, יש מי שכבר טוען שקרלוס אלקראס הוא הטניסאי הטוב בעולם. הדרך לשם אמנם עדיין רחוקה, אבל אחרי הטורניר החלומי בו הדיח את רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' ודילג בגמר מעל סשה זברב, לא מופרך להאמין שהספרדי בן ה-19 ישתלט על הטניס העולמי בעתיד.

הזכייה בטורניר והיכולת הנהדרת שאלקראס מציג השנה, הקפיצה אותו למקום השישי בדירוג העולמי - טיפוס של שלושה שלבים ביחס לדירוג הקודם. רק לפני שנה אלקראס דורג במקום ה-120 בעולם, אבל מאז הקפיצה שלו מטאורית.

"אני רוצה לברך את קרליטו. נכון לעכשיו, אני חושב שאתה השחקן הטוב בעולם", הפתיע סשה זברב בנאום הסיום אחרי הגמר אתמול. "אתה מנצח את כולנו למרות שאתה רק בן 5, וזה דבר נפלא לטניס לראות כוכב על צומח ככה. אתה הולך לזכות בכל כך הרבה תארי גרנד סלאם, אתה עומד להגיע למקום הראשון בדירוג העולמי, ואני חושב שתזכה גם בטורניר הזה עוד הרבה מאוד פעמים במהלך הקריירה".

הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס עם הטניסאי הגרמני סשה זברב. Clive Brunskill, GettyImages
מתחיל לקבל ריספקט של אלופים. אלקראס עם זברב/GettyImages, Clive Brunskill

אלקראס הגיב לדברים של זברב ואמר ש"נובאק דג'וקוביץ' מדורג במקום הראשון בעולם, ועצם העובדה שניצחתי אותו ואת רפא במדריד, עדיין לא אומרת שאני השחקן הטוב בעולם. יש לי עוד דרך ארוכה".

הספרדי הצעיר יודע ש"אני משחק טניס טוב מאוד לאחרונה, והמספרים שלי מדברים בעד עצמם. אני חושב שהולך לי לא רע בכלל על החימר עד עכשיו", ומציב לעצמו מטרה יומרנית - לזכות בתואר גרנד סלאם עוד השנה, עם דגש מיועד על הרולאן גארוס.

אם לשפוט על פי המאזן שלו - השנה הוא ניצח בשבעה מתוך תשעת המשחקים שלו מול יריבים מהטופ 10 העולמי - זו לא נראית כמו ציפייה מוגזמת. "אני חושב שאני בשל ומוכן לזכות בתואר גרנד סלאם ראשון בקריירה. זאת המטרה שלי עד סוף העונה", הוא אומר. "אני מתכוון לעבוד קשה כדי לעמוד ביעד, ומחכה כבר לראות איך איראה ברולאן גארוס".

אלקראס ויתר על השתתפותו בטורניר רומא שייערך בשבוע הבא, במטרה לאושש ולחזק את הגוף לקראת פריז. "אני רוצה להגיע לרולאן גארוס ב-100 אחוז כושר. עדיף שאנוח קצת בינתיים, כדי שאגיע בשיאי", הסביר, אחרי שגם לגמר מול זברב הגיע כשהוא סוחב כאבים בקרסול.

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי זוכה טורניר מדריד. רויטרס
ממוקד כולו ברולאן גארוס. אלקראס/רויטרס

הדירוג העולמי העדכני

גברים

1. נובאק דג'וקוביץ'
2. דניל מדבדב
3. סשה זברב
4. רפאל נדאל
5. סטפנוס ציציפאס
6. קרלוס אלקראס (3+)
7. אנדריי רובלב (1+)
8. מתאו ברטיני (2-)
9. פליקס אוז'ה עליאסים (1+)
10. קספר רוד (3-)

נשים

1. איגה שביונטק
2. ברבורה קרייצ'יקובה (1+)
3. פאולה באדוסה (1-)
4. מריה סקארי (1+)
5. אנט קונטבייט (1+)
6. קרולינה פלישקובה (1+)
7. אונס ג'אבור (3+)
8. ארינה סבאלנקה (4-)
9. דניאל קולינס (1-)
10. גרבינייה מוגורוסה (1-)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully