וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס אלקראס השווה את עצמו לריאל מדריד, דג'וקוביץ' יודע: הוא יגיע רחוק

הספרדי בן ה-19 ניצח את דג'וקוביץ' במדריד, ומודה שקיבל ביטחון. הפרשנים כבר משתגעים, דג'וקוביץ' טוען: "דברים נהדרים עוד יגיעו מהכישרון הענק הזה בעתיד"

תקציר: קרלוס אלקראס גובר על נובאק דג'וקוביץ' בחצי גמר טורניר מדריד/ספורט1

קרלוס אלקראס רשם אתמול (שבת) ניצחון ענק כשחזר מפיגור מערכה ל-7:6 (5), 5:7, 6:7 (5) מול נובאק דג'וקוביץ' והשלים ניצחון מולו פחות מ-24 שעות אחרי שגבר על רפאל נדאל. הספרדי, שחגג 19 ביום חמישי, רחוק ניצחון אחד בלבד על סשה זברב (שניצח בחצי הגמר השני את סטפנוס ציציפאס) מזכייה בתואר המאסטרס השני בקריירה אחרי שזכה כבר במיאמי מוקדם יותר השנה. אלקראס הוא השחקן הצעיר ביותר שמנצח את המדורג מספר 1 בעולם זה 17 שנה.

"אני לא יודע מה היה ההבדל בינינו", אמר אלקראס אחרי 3:35 שעות של משחק קשה מול דג'וקוביץ', "זה היה כל כך קרוב. היו לו הזדמנויות לשבור את ההגשות שלי במשחקונים האחרונים של המערכה השנייה. במערכה הראשונה גם היה שובר שוויון צמוד מאוד. בכנות אני לא יודע מה עשה את ההבדל".

אלקראס זכה השנה כבר בשלושה תארים - ריו, מיאמי וברצלונה. הניצחון מול דג'וקוביץ' היה השישי שלו ברציפות מול יריב מהטופ 10 העולמי. "קיבלתי הרבה ביטחון לקראת הגמר בראשון. אני יודע ששיחקתי משחק ממש טוב ולמשך שאר השנה אני מאמין שאני יכול לנצח שחקנים מהרמה הגבוהה ביותר. אני מלא בביטחון".

הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס. רויטרס
הדבר האמיתי. אלקראס/רויטרס

אלקראס, שהפך לשחקן הראשון אי פעם שמנצח את רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' באותו טורניר חימר, שיפר את מאזנו השנתי ל-3:27 והקפיץ בטירוף את הקהל במגרש המרכזי במדריד, שמילא כל פינה במגרש וחגג בטירוף. הספרדי אמר: "אני רק מנסה להשיג תוצאות טובות ולשחק טוב בכל משחק שאני משחק בו. אגיע לגמר כמו שהגעתי לגמר במיאמי. אני מאושר להגיע לגמר במדריד".

עיתונאי הטניס כריס קליירי כתב: "אני מסקר טניס כבר 35 שנים. מה שקרלוס אלקראס בן ה-19 עשה במדריד ייכנס לי לזיכרון. השחקן הראשון אי פעם שמנצח את נדאל ודג'וקוביץ' אחד אחרי השני על חימר. יש לו את כל מה שדרוש כדי לנצח את ציציפאס או זברב".

אלקראס, שהיה בשני המשחקים האחרונים של ריאל, חתם על המצלמה במשפט "משחק במדריד הוא הרבה זמן" שמזוהה עם ריאל מדריד. זה משפט שאמר שחקן העבר חואניטו אחרי שריאל מדריד חזרה מפיגור 2:0 נגד אינטר במשחק הראשון בחצי גמר גביע אופ"א וניצחה 0:3 בברנבאו ב-1985.

דג'וקוביץ' פרסם פוסט באינסטגרם וכתב: "דברים נהדרים עוד יגיעו מהכישרון הענק הזה בעתיד. בהצלחה בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully