וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "צריכים להשריש פה ווינריות, הלוואי שתהיה קבוצה טובה"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי הניצחון על חדרה: "הקהל שלנו מדהים, תראו כמה אוהדים הגיעו למשחק חסר חשיבות. אני נהנה פה מכל רגע". פלקושצ'נקו: "עשינו הישג יפה"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 2:1/ספורט1

בזמן שמכבי פתח תקוה והפועל נוף הגליל ירדו רשמית לליגה הלאומית, באצטדיון בנתניה אירחה הפועל חדרה את בית"ר ירושלים למשחק בין שתי קבוצות שרק מנסות לשפר עמדות ואת מספר הנקודות שלהן לקראת סיום העונה בשבת. זה הסתיים בניצחון 1:2 של בית"ר ירושלים, שהאריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד לשישה - למעשה לא הפסידה כלל בפלייאוף התחתון.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר על כך בסיום: "צריכים להשריש פה ווינריות, שכולם ירצו לנצח בכל משחק ליגה. היינו מצוינים, אני חושב שהיה פה כדורגל יוצא מן הכלל עם כמות מצבים אדירה. ספגנו מבעיטה אדירה של מקסים, אבל אמרתי לחבר'ה שאנחנו נראים טוב וננצח. הקהל זה משהו מדהים, זה מה שגדול במועדון הזה. אמרתי לעוזר שלי גל כהן, תראה כמה אוהדים הגיעו למשחק חסר חשיבות. יש כאן אנשים שאני מכיר אותם שנים, התחברתי מהר למקום ואני נהנה מכל רגע. כיף לי".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
"נהנה מכל רגע. כיף לי". אבוקסיס/קובי אליהו

כשנשאל אבוקסיס אם יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה, כפי שהוא רוצה ומקווה, אמר: "הלוואי שזה ימשיך ככה, שנוכל לעשות קבוצה טובה. המועדון הזה ענק והוא חייב לקבל קבוצה טובה. הלוואי שזה יקרה".

הקשר הבית"רי תמיר עדי הוסיף: "הייתי חייב להחזיר למקסים אחרי הגול שלו. נלחמנו עבור הקהל שלנו, גם במשחק כזה חסר חשיבות. מחמם את הלב לראות כמות כזו ואת התמיכה שלהם. אני מאמין שהם יבואו גם למשחק האחרון מול קרית שמונה וידחפו אותנו. לפני חודש וחצי התראיינתי ואמרתי שאנחנו הכנסנו את הקבוצה למצב הזה ואנחנו צריכים להשאיר אותה, אני שמח שעשינו את זה עוד לפני המחזורים האחרונים. אני מקווה שהעתיד של בית"ר יהיה טוב".

צפו בשחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אבוקסיס בחדר ההלבשה

שחקני בית"ר ירושלים שרים ליוסי אבוקסיס/בית"ר ירושלים
מקסים פלקושצ'נקו, קשר הפועל חדרה. קובי אליהו
"עשינו הישג יפה". פלקושצ'נקו/קובי אליהו

מן העבר השני, אמר המאמן המנוצח מנחם קורצקי: "אנחנו מאלתרים כבר חודשיים, מאלתרים הרכבים. כנראה שזה כבר יותר מדי. ספגנו שני שערים מטעויות שלנו, אבל היה בסך הכול משחק בסדר. הייתה אווירה טובה, קצב טוב יחסית לסוף העונה. לא נהניתי מהתוצאה, אבל החבר'ה רצו ועבדו. צריך להעריך כל דקה ששחקנים צעירים פה מקבלים הזדמנות, לא פחות משבעה שחקני בית שלנו קיבלו דקות. אנחנו רוצים לסיים בטעם טוב את העונה, אני חושב שזה מגיע לנו. מבחינת עמידה ביעדים, עשינו את זה ביג טיים. חבל, כי הרגשתי שיכולנו להגיע הכי רחוק שאפשר מבחינת חדרה, שזה מקום רביעי. לא צלח לנו. הסגל התקצר, המון פציעות ושחקנים ששוחררו ולא באו במקומם. ננסה לסיים בטעם טוב את המשחק האחרון".

מקסים פלקושצ'נקו סיכם: "אני שמח על הגול ושמח שהראינו שאנחנו עדיין משחקים ונלחמים. עם הסגל הזה, עשינו הישג יפה. היינו שווים יותר מפלייאוף תחתון. אני מקווה לכבוש עוד הרבה שערים, במיוחד כאלה. אני מסיים חוזה ונראה מה יהיה בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully