וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפתח תקוה זעמו על השיפוט: "בושה". גולן: "זה שורף בפנים"

במועדון זעמו על ההחלטה לפסול את שער השוויון של ינון אליהו, המאמן פרק תסכול: "זה מועדון שגדלתי בו, כנראה הגיע לנו לרדת. עשינו הרבה טעויות העונה"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

בפעם השנייה בתוך שלוש שנים ובפעם השלישית בעשור האחרון: מכבי פתח תקוה ירדה הערב (ראשון) רשמית לליגה הלאומית. המלאבסים היו חייבים לנצח בטדי, אבל הפסידו 1:0 במשחק מותח, דרמטי ומורט עצבים. ינון אליהו כבש כבש שוויון (81) אחרי שער מוקדם של אגאדה, אבל הגול שלו נפסל באופן גבולי אחרי דחיפה של דיניז על יאו במהלך של הקרן. אבי לוזון, שפיטר את ניר קלינגר אחרי לחצים גדולים, קיווה שדווקא עומר גולן ישאיר אותו בליגה כמאמן, אבל גולן, שהיה שחקן גדול, לא הצליח להביא כמעט נקודות וגם היה חתום על ה-4:0 המביך בבית מול נוף הגליל לפני שני מחזורים. בפתח תקוה זעמו על צוות השיפוט וגורם במועדון אמר לאחר המשחק: "השופט הכריע את גורל המשחק הזה, בושה וחרפה".

עומר גולן מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
עונת בלהות. עומר גולן/ברני ארדוב

עומר גולן, המאמן לעת מצוא, אמר בתסכול לאחר המשחק: "לא יודע מאיפה להתחיל. מועדון שגדלתי פה מגיל 6, אני פה 33 שנה. אמנם היו עליות וירידות, אבל כשאני בפרונט זה כואב שבעתיים. יש לי אחריות לא קטנה, יחד עם השחקנים. זה שורף בפנים. צריך לכנס את עצמנו, לעשות חושבים ולהבין את הטעויות של כל העונה. זו הייתה עונה מסויטת שקרו בה כל כך הרבה דברים. כנראה הגיע לנו לרדת. עשינו הרבה טעויות בדרך וצריך לקבל את זה כמו גברים".

סולומון דניאל שחקן הפועל ירושלים מנחם את אחיו שלו דניאל שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
איזו תמונה. סולומון דניאל מנחם את אחיו שלו על ירידת הליגה/ברני ארדוב

גולן הוסיף: "הייתה חסרה לנו רגל מסיימת, גם בהגנה לא פגענו בשחקנים הנכונים, אבל אני לא מאשים אף אחד. כמועדון נכשלנו השנה. ייקח לנו כמה ימים ואז נתחיל לבנות את הקבוצה כדי לעלות בעונה הבאה. מכבי פתח תקוה שווה ליגת העל ונעשה הכול כדי לחזור. אין הקלה שזה נגמר, רק כואב יותר. נקווה שהזמן ירפא. אבל ראינו מה קרה השבוע במדינה שלנו, יש פרופורציות בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully