וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה השתולל משמחה: "זו שנה אחרונה שאני במאבקי התחתית האלו"

8.5.2022 / 22:04

מאמן הפועל ירושלים פרק תסכול של עונה שלמה אחרי הבטחת ההישארות: "עשו ממני צחוק, אבל אין לי טענות. אני רוצה להישאר פה הרבה, זה מועדון מיוחד"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

אחרי עונה קשה מאוד והרבה ביקורות, הפועל ירושלים עשתה זאת. קבוצת האוהדים מירושלים הבטיחה את הישארותה בליגת העל מחזור אחד לסיום הפלייאוף התחתון אחרי שניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה יריבתה הישירה על ההישרדות. וויליאם אגאדה, הכובש המוביל של ירושלים העונה, היה זה שהכריע עם שער בדקה ה-37. ינון אליהו כבר השווה לפתח תקוה (81), אבל השער שלו נפסל בגלל עבירה מוקדמת של דיניז על יאו באותו מהלך של השער.

אווקה אשטה שחקן הפועל ירושלים חוגג. ברני ארדוב
עכשיו אפשר לחגוג. שחקני הפועל ירושלים בטירוף/ברני ארדוב

זיו אריה פרק את התסכול שלו ואמר לאחר המשחק באושר: "הבטחתי לעצמי שלא משנה מה יהיה היום, בגלל כל העונה שעברנו אשמור על פאסון. אבל אני אתן אחת: ישששששש!".

לאחר מכן הוסיף: "הריאיונות שלי העונה היה אך ורק האמת. נכנסו לעונה עם חלום קטן אחרי גביע הטוטו שאולי נדגדג פלייאוף עליון. היו רגעים שהרגשנו קרובים. המטרה השנייה הייתה לא להגיע למצב הזה של קרבות הישרדות עד הסוף. למרות שזה כאילו הישג, אני לא מאמן שאחרי שבעה ניצחונות בשנה ואולי שמונה, אני אשמח מזה. אני לא יכול לשמוח מזה. זו שנה אחרונה שאני במאבקים האלה. יש לי ביקורת עצמית גבוהה מאוד. עושים ממני צחוק, ואין לי טענה על זה. עשו לי דמות שהיא הכי רחוקה ממני, אבל זה לא מפריע לי. לקחתי את הקבוצה על עצמי, היו שבועות שאני הרמתי את שי ושבועות שהוא היה צריך להרים אותי".

על הדרך: "ידעתי בסוף שאם אני אומר לשחקנים כל העונה שזה תהליך ודרך, אני לא יכול לשדר שזה משהו אחר. אחרי הדרבי הייתי מוכן לקחת את פארסת הזרים עליי וללכת, אבל בשום שלב אחר לא חשבתי להתפטר. נותנים לי לעבוד בדרך שאני מאמין, עם שחקנים צעירים שרוצים ללמוד. אני רוצה להישאר פה הרבה כי אין הרבה מועדונים שמאמן כמוני יכול לעבוד בהם. זה לא מובן מאליו, זה מועדון מיוחד".

עוד בוואלה!

בפעם השלישית בתוך עשור: מכבי פתח תקוה ירדה ללאומית

לכתבה המלאה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
שחקני הפועל ירושלים חוגגים/ברני ארדוב
אונדז'יי באצ'ו שחקן הפועל ירושלים עם בת זוגו. ברני ארדוב
באצ'ו חוגג עם בת זוגתו/ברני ארדוב

גוני נאור סיכם: "לא ספרו אותנו. עברנו עונה קשה ומטלטלת, הפסדים בדרבי ושמונה אדומים. עונה הכי קשה שיש, אבל המשכנו, האמנו בתהליך ובאמת כל הכבוד לכולם. גם בינואר לא הבאנו הרבה חיזוקים כמו שאר קבוצות התחתית. זיו נשאר פה, בניגוד לקבוצות אחרות שהחליפו מאמנים, ובסוף נשארנו בליגה. הקו שלנו הצליח, זאת הדרך. כיף גדול להיות חלק מהמועדון הזה, שמאמין בתהליך וסומך עלינו הצעירים. אני שמח שזה הצליח. לא האמנתי שנוף הגליל יפסידו, באמת שלא האמנתי. זה אושר מטורף, היה כיף גדול אחרי שהשופט פסל להם את הגול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully