וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' שמטה יתרון 0:2 וניימאר השתיק את הקהל, בורדו על סף ירידה

שערים של מרקיניוס וניימאר לא הספיקו ב-2:2 הביתי מול טרואה. מארסיי חזרה למקום השני, בורדו הובסה 4:1 בידי אנז'ה ומדורגת אחרונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.5/ספורט1

המחזור ה-36 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם 2:2 ביתי של האלופה פריז סן ז'רמן מול טרואה. מארסיי חזרה למקום השני עם 0:3 על לוריין, בורדו הובסה בידי אנז'ה ובדרך לירידה מבזה, מץ השאירה לעצמה סיכוי לשרוד עם 2:3 דרמטי על ליון.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן מוכשל. רויטרס
סחט פנדל. קיליאן אמבפה/רויטרס

פריז סן ז'רמן - טרואה 2:2

גם יתרון 0:2 בדקה ה-25 מול קבוצה שמעולם לא ניצחה בפארק דה פראנס, לא הספיק לאלופה שרשמה תיקו שלישי ברציפות. אנחל די מריה בישל בקרן לקפטן מרקיניוס בדקה השישית וניימאר חגג את השמיני שלו בשמונת המשחקים האחרונים (וה-12 העונה) עם פנדל בדקה ה-25 שלאחריו השתיק את הקהל. איקה אוגבו ניצל טעות בהגנה וצימק בדקה ה-30, ליאונל מסי נעצר לאחר מכן בקורה (בפעם התשיעית העונה בליגה) ופלוריאן טארדייה השווה בדקה ה-49 עם פאננקה מהנקודה הלבנה לאחר עבירה מיותרת של פרסנל קימפמבה. ניימאר חגג את השני שלו בדקה ה-57, אבל ה-VAR התערב והשער נפסל. טרואה שש נקודות מעל המבחנים וקרובה להבטיח עוד עונה בליג 1.

עוד בוואלה!

תואר ראשון אחרי 21 שנה: נאנט זכתה בגביע הצרפתי

לכתבה המלאה
מתאו גנדוזי שחקן מארסיי. רויטרס
מארסיי מתקרבת למטרה. מתאו גנדוזי/רויטרס

לוריין - מארסיי 3:0

אחרי ההדחה המתסכלת בחצי גמר הקונפרנס ליג, כל שנותר למארסיי הוא להבטיח את המקום השני והחזרה לליגת האלופות, והיא התקרבה למשימה גם ללא דימיטרי פאייה שנפצע בחמישי וכבר לא יחזור העונה למגרשים. לוריין נמצאת רק שלוש נקודות מעל המקום ה-18 שמוביל למבחנים והייתה זקוקה לנקודות, אבל לא יכלה לקבוצת החוץ הטובה בליגה, אותה לא ניצחה בבית יותר מעשור (מאז ה-1:2 באפריל 2012). במבה דיינג נכנס בדקה ה-17 במקום סדריק בקאמבו שנפצע, הצליח לכבוש בדקה ה-39 וגם בישל לז'רסון שלא התקשה להרשית בדקה ה-67. מתאו גנדוזי הבקיע בתווך (49) ומארסיי שוב במקום השני, עם יתרון שלוש נקודות על פני מונאקו.

שחקני מץ חוגגים. Jean-Christophe Verhaegen / AFP, GettyImages
ניצחון קריטי ודרמטי. שחקני מץ חוגגים/GettyImages, Jean-Christophe Verhaegen / AFP

מץ - ליון 2:3

נועלת הטבלה צברה שלוש נקודות קריטיות שהעלו אותה למקום הלפני אחרון, כשהיממה את החבורה של פטר בוס. בעקבות ההפסד, ליון ככל הנראה לא תשחק באירופה בעונה הבאה. ונסן פאיו (27) ודידייה למקל זה (40) כבשו והעניקו למץ יתרון כפול, אבל מוסא דמבלה החזיר את היריבה למשחק לפני ההפסקה עם שער מצמק (43). דמבלה השלים צמד שמחק זמנית את הפיגור (82), אולם פאריד בולאיה הכריע דקה ה-90 והשאיר למץ סיכוי לשרוד בליגה.

שחקן בורדו גידאון מנסה מאוכזב, שחקני אנז'ה חוגגים. JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP, GettyImages
בורדו בדיכאון, שחקני אנז'ה חוגגים/GettyImages, JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP

אנז'ה - בורדו 1:4

העונה האומללה של בורדו מתקרבת לסוף העצוב והבלתי נמנע. האלופה מ-2009, שעונה לאחר מכן הגיעה עם לורן בלאן לרבע גמר ליגת האלופות, מציגה את ההגנה הגרועה בכל חמש הליגות הבכירות (89 שערי חובה) וכעת רק נס יציל אותה. הגעה לחוף מבטחים כבר בלתי אפשרית והסיכוי היחיד שלה הוא להדביק את סנט אטיין, שנמצאת במקום ה-18 שמוליך למבחנים ומקדימה אותה בארבע נקודות. אם הירוקים ינצחו במשחק ההשלמה ביום רביעי בניס, בורדו תיפרד רשמית מהליגה הבכירה אחרי 30 שנה. אנז'ה הבטיחה מבחינתה את ההישארות בזכות שערים של מוחמד עלי שו (5), באטיסטה מנדי (36), סטפן בהוקן (63) ומתיאס פריירה לאז'ה (90). סקו מארה רק צימק (60).

משחקים נוספים

קלרמון - מונפלייה 1:2
לקלרמון: אלבסן רשאני (4), מוחמד באיו (69 בפנדל). למונפלייה: ז'וריס שוטאר (32)

ריימס - לאנס 2:1
לריימס: ארבר זנלי (28). ללאנס: פלוריאן סוטוקה (55), סקו פופאנה (90+1)

המחזור יושלם ביום רביעי עם המשחקים בין ניס לסנט אטיין ובין מחזיקת הגביע נאנט לראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully