וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון אחרי 21 שנה: נאנט זכתה בגביע הצרפתי

פנדל של לודוביק בלאס (48) קבע 0:1 מול ניס בגמר בסטאד דה פראנס והחזיר את נאנט לאירופה לראשונה מאז 2004/05. תפגוש בבלומפילד את פ.ס.ז' במסגרת אלוף האלופים ב-31 ביולי

תקציר גמר הגביע הצרפתי: נאנט - ניס 0:1/ספורט1

הליגה הצרפתית פינתה הערב (שבת) את הבמה לטובת גמר הגביע, בסיומו נאנט חגגה תואר ראשון מאז האליפות ב-2001 עם ניצחון 0:1 על ניס המאוכזבת. מחזיקת הגביע הטרייה גם הרוויחה ביקור בישראל, כאשר תגיע בסוף יולי למשחק אלוף האלופים בבלומפילד מול פריז סן ז'רמן. במהלך היום היו עימותים בין אוהדי ניס לפריזאים ולכוחות משטרה בבירה. בליגה נערך משחק אחד בלבד, כאשר שטרסבורג עקפה לפחות זמנית את ניס ועלתה למקום החמישי עם 0:1 על ברסט.

לודוביק בלאס שחקן נאנט חוגג שער. רויטרס
סידר תואר ראשון מאז האליפות ב-2001. לודוביק בלאס/רויטרס

ניס - נאנט 1:0

סטאד דה פראנס נצבע צהוב, כשנאנט הניפה את הגביע הרביעי בתולדותיה והראשון מאז שנת 2000. הקנרים ידעו שזו הדרך היחידה שלהם להשיג כרטיס לאירופה אחרי 17 שנה, ועשו את זה לעיני עשרות אלפי אוהדים שהפכו את האצטדיון בסן דני למגרש ביתי של ממש. ניס, שלא זכתה בתואר מאז הגביע ב-1997 (בעונה בה גם נשרה ליגה), הגיעה אחרי נסיגה משמעותית ביכולתה לאחרונה וירידה מהמקום השני לשישי, אבל ניצחה את נאנט בכל ארבעת המפגשים הקודמים וגם הפעם הייתה עדיפה במחצית הראשונה. לצערה, השופטת סטפני פרפאר (אישה ראשונה שמנהלת גמר גביע) שרקה לפנדל בדקה ה-48 ולודוביק בלאס דייק עם החמישי שלו במפעל. לניס היו הזדמנויות להשוות, אבל אלבן לאפון עצר את אמין גואירי ואנדי דלוק בדקה ה-71 והלך בדרכו של מיקאל לאנדרו, השוער הקודם שזכה עם נאנט בתארים בסוף שנות ה-90 ותחילת ה-2000. אנטואן קומבוארה, שזכה בשני גביעים עם פריז סן ז'רמן כשחקן ועוד אחד כמאמן ב-2010, מוסיף עוד אחד לארון הפרטי שלו.

עוד בוואלה!

הכוכב הבא: צמד לטשואמני, 1:2 למונאקו בליל בדרך למקום השני

לכתבה המלאה
סטפני פרפאר שופטת צרפתייה עם ז'אן-קלר טודיבו שחקן ניס. רויטרס
בניס כעסו על השריקה. סטפני פרפאר/רויטרס

ברסט - שטרסבורג 1:0

הקבוצה המפתיעה של ז'וליאן סטפן מתקרבת להשגת הכרטיס לאירופה ועלתה זמנית למקום החמישי. אחרי קורה בכל צד במחצית הראשונה, קווין גמיירו הוותיק והטוב כבש את ה-11 שלו העונה בדקה ה-72 והעניק ניצחון יקר. שלוש דקות לאחר מכן חגג מרטין סטריאנו את השוויון, אבל השער נפסל בסיוע ה-VAR.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully