וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו דן עם פרגוסון על עתידו, פרננדש: "אנו לא ראויים לחולצה"

מנצ'סטר יונייטד ספגה 4:0 בברייטון בדרך לעונה הגרועה בעידן הפרמיירליג. מאמן העבר רוצה שהפורטוגלי יישאר, באנגליה עוסקים בחיוך שלו במהלך התבוסה

תקציר: ברייטון - מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

בעונת הבלהות של מנצ'סטר יונייטד היו לא מעט רגעי שפל, אתמול (שבת) הגיע אחד נוסף. השדים האדומים, שרחוקים משחק אחד מסיומה של עונה מסויטת, ספגו 4:0 משפיל בברייטון בהפסד שקבע סופית כי הם לא יהיו בליגת האלופות בעונה הבאה וכי הם יסיימו עם מספר הנקודות הכי נמוך שלהם בעידן הפרמיירליג - אפילו פחות מעונת 2013/14 תחת דייויד מויס.

האוהדים האדומים שעשו את דרכם לדרום אנגליה שרו לשחקנים כי הם "אינם ראויים לחולצה של מנצ'סטר יונייטד" וכאשר ברונו פרננדש נשאל בנוגע לדעתו על הקריאות הוא הודה: "מה שעשינו לא היה מספיק כדי להיות ראויים לחולצה, אני מקבל את זה. לכל דבר היה לברייטון פיתרון, הם לחצו טוב יותר מאיתנו והרוויחו ביושר את התוצאה הזאת. הכל הלך לא נכון עבורינו".

רלף רנגניק, שיעבור אחרי המשחק הבא לתפקיד ייעוץ וישמש במקביל כמאמנה של נבחרת אוסטריה, הודה כי "מהדקה הראשונה ועד לסיום", זו הייתה ההופעה הגרועה ביותר של הקבוצה מאז שהחליף את אולה גונאר סולשיאר: "אנחנו יכולים רק להתנצל בפני האוהדים, זו הייתה הופעה מחרידה והפסד משפיל. תנו להם יותר מדי שטחים, אני לא חושב שהשחקנים התעלמו מתכנית המשחק אבל הם לא הצליחו לעצור אותם. במחצית השנייה הימרנו והכנסנו את אדינסון קבאני, בדיעבד התברר שזה היה סיכון גדול מדי לשחק במערך 2-4-4 נגדם".

מארק קוקורייה ברייטון מול אנתוני אלנגה מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שחקני ברייטון מקשיבים למאמן, אלה של יונייטד בוהים בתקרה. קוקורייה מול אלנגה/רויטרס

ב"סקיי" הביעו ביקורת על השדים האדומים דווקא דרך השבחים לברייטון, שהרשימה הפעם לעיני הקהל הביתי אחרי שבחודש האחרון ניצחה בחוץ את ארסנל, טוטנהאם ו-וולבס: "ברייטון הנפלאה היא כל מה שמנצ'סטר יונייטד לא - מאומנת, מלאת תשוקה, כישרון וביטחון. כשהמאמן שלהם מדבר אליהם הם כנראה מקשיבים, כשרנגניק אומר לשחקנים של מנצ'סטר יונייטד מה לעשות יש להם הרגל מוזר של בהייה בתקרה".

אם לא די בכך שמנצ'סטר יונייטד תסיים את העונה עם מספר הנקודות הכי נמוך שלה בעידן הפרמיירליג, היא גם תסיים את העונה עם הכי הרבה ספיגות מאז 1978/79. מדובר בפעם הראשונה מאז 1981 שיונייטד סופגת חמישה הפסדי חוץ רצופים בליגה, ומבקביל ברייטון חגגה אתמול את הניצחון הכי גבוה שלה אי פעם בליגה הבכירה.

התמונה שסימנה יותר מכולן את המצב בו יונייטד נמצאת הגיעה מיד אחרי השער השלישי, אך מצלמות הטלוויזיה פנו לעבר כריסטיאנו רונאלדו ותפסו אותו מחייך. שחקן העבר דיון דאבלין אמר: "אני תוהה האם הוא צוחק על השחקנים שלצידו או צוחק על הסיטואציה בה הוא נמצא. זה נראה כאילו הוא אומר לעצמו 'מה קורה כאן? אני נמצא במנצ'סטר יונייטד?'" גרהאם סונס הוסיף: "הוא חושב על זה שבקדנציה הקודמת הוא שיחק עם פול סקולס, רוי קין וריו פרדיננד ועכשיו הוא משחק עם החבורה הזו".

עדיין לא ידוע אם רונאלדו בן ה-37 ימשיך לעונה נוספת, בטח לאור העובדה שהקבוצה לא תשחק בליגת האלופות, וב"מירור" מדווחים כי הפורטוגלי עורך שיחות לעתים קרובות עם מי שאימן אותו בשנים היפות ביונייטד - סר אלכס פרגוסון. השניים גרים לא רחוק אחד מהשני, ובממלכה טוענים כי רונאלדו מתייעץ עם הסקוטי בנוגע לעתידו. השניים שוחחו כיצד העונה העונה של הקבוצה התדרדרה כל כך והמאמן לשעבר רוצה שרונאלדו יישאר כדי "להגן על המורשת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully