וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ מודה שהעומס גובה מחיר: "יש סיבה למה אף אחת מעולם לא זכתה בקוואדרופל"

ליברפול מעדה בליגה מול טוטנהאם, מאמנה הודה: "קשה לשחק מול קבוצה כזאת שמתכוננת אלינו, בזמן שאנחנו משחקים כל 3 ימים. אבל נמשיך להילחם עד הסוף". סון: "אני תשוש, אחד המשחקים הקשים שהיו לי בקריירה"

תקציר: ליברפול - טוטנהאם 1:1/ספורט1

ליברפול אומנם העפילה השבוע לגמר ליגת האלופות ושמרה על החלום הגרנדיוזי לזכות העונה בכל ארבעת התארים - אבל כרגע נראה שלפחות אחד התרחק ממנה. הקבוצה של יורגן קלופ הייתה חייבת ניצחון מול טוטנהאם במסגרת מאבק האליפות, אבל הסתפקה ב-1:1 ביתי מול התרנגולים, ויודעת שמנצ'סטר סיטי תפתח על פניה פער של 3 נקודות בפסגה אם היא תנצח היום את ניוקאסל חסרת היומרות בביתה. כעת קלופ מודה שהעומס גובה מחיר.

מוחמד סלאח ליברפול מאוכזב. רויטרס
תיקו שיעלה באליפות? מוחמד סלאח מאוכזב/רויטרס

הגרמני אמר בסיום: "אני מרוצה מאוד מההופעה שלנו וגאה בגישה של השחקנים מול יריבה חזקה מאוד עם תוכנית משחק טובה. הם כבשו, והיינו חייבים לשמור על קור רוח ולהגביר את הלחץ, וזה אתגר עצום. עשינו את זה והשווינו.

"זאת לא התוצאה שרצינו, אבל ההופעה היא מה שציפיתי, ואני בסדר איתה. קשה לשחק מול יריבה איכותית כזאת שמתכוננת אלינו עם מאמן בכיר, בזמן שאנחנו משחקים כל שלושה ימים. חדר ההלבשה? ברור שהוא לא צוהל. בחייכם, יש לנו עוד הרבה משחקים לשחק. פשוט חייבים להמשיך".

קלופ נשאל על משימת הקוודארופל - זכייה בכל ארבעת התארים - והודה שהעומס מקשה: "בגלל זה הסיכוי להשיג את זה הוא כל כך קלוש. יש סיבה למה אף קבוצה לא הצליחה לעשות זאת בעבר. אבל נמשיך עד הסוף".

יונג מין סון אמר בסיום: "היה משחק גדול. אנפילד לא קל. זאת נקודה גדולה, אבל חבל שלא ניצחנו בסוף. ליברפול היא אחת הקבוצות הטובות בעולם כרגע, ומימשנו נהדר את תוכנית המשחק. אני תשוש כרגע, זה היה אחד המשחקים הכי קשים שהיו לי בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully