וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה המליצו לטן האח: כך תשאיר את רונאלדו במנצ'סטר יונייטד

ההולנדי קיבל עצה כיצד לספק את החלוץ. לפי הדיווחים, המאמן טען כי הביקורות כלפי הפורטוגלי לא מוצדקות, ומתכוון לבחון את מגווייר

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנטפורד 0:3/ספורט1

שאלת עתידו של כריסטיאנו רונאלדו עולה מדי יום באנגליה, שם התקשורת המקומית ממשיכה להיערך לכניסתו של אריק טן האח לתפקיד מאמן מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה. בממלכה יודעים כי באייאקס ההולנדי התרגל להתבסס על שחקנים צעירים, ומקביל תוהים האם החלוץ הפורטוגלי, בהיותו בן 37, יסכים להעביר את אחת מעונותיו האחרונות בקריירה בליגה האירופית. מה שבטוח הוא שללא 24 השערים שכבש רונאלדו בפרמיירליג ובליגת האלופות העונה, השדים האדומים היו רושמים תוצאות מאכזבות אפילו יותר מאלה שהושגו בפועל, ולכן ב"מירור" נתנו הבוקר (רביעי) המלצה לטן האח: כך תשאיר את CR7 באולד טראפורד.

לפי האתר האנגלי, ישנו פתרון פשוט מאוד כדי לשכנע את רונאלדו להישאר: חייבים להקיף אותו בשחקנים ש"יודעים לטפל בכדור", בדגש על פליימייקר איכותי שישתף עמו פעולה בהתקפה. המסקנה נובעת מההופעה של כריסטיאנו בניצחון 0:3 על ברנטפורד השבוע, כאשר החלוץ נראה משוחרר ומחויך בשונה ממשחקים רבים העונה, וסיפק תרגילים ומסירות בעקב בנוסף לשער שכבש בפנדל. ב"מירור" הצביעו על השותף שבזכותו רונאלדו פרח: חואן מאטה, שסומן כמי ש"יובש באופן קרימינלי" העונה, לקראת סיום חוזהו ועזיבתו בקיץ הקרוב. טן האח, כך טוענים בממלכה, יהיה חייב למצוא פרטנרים יצירתיים למספר 7 בחוליה הקדמית.

אריק טן האח כמאמן אוטרכט. VI-Images, GettyImages
באנגליה המליצו לו להשקיע בפליימייקר. אריק טן האח/GettyImages, VI-Images

בינתיים, לפי אחד הדיווחים, המנג'ר המיועד של מנצ'סטר יונייטד דיבר על כריסטיאנו בסביבתו הקרובה. ב"טלגרף" נכתב כי טן האח חושב שהביקורות כלפי הפורטוגלי העונה היו לא מוצדקות, מה שמצביע על כך שההולנדי בהחלט בעונה על רונאלדו במסגרת תכניותיו לעונה הבאה.

עוד צוין כי טן האח מעוניין להבין כמה שיותר מהר את ההיררכיה בחדר ההלבשה, ואחד השחקנים שיהיו תחת זכוכית מגדלת הוא הקפטן הארי מגווייר. המאמן נחוש למצוא את הסיבה לכך שהבלם היקר בהיסטוריה מתפקד הרבה פחות טוב במדי מנצ'סטר יונייטד מאשר בנבחרת אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully