וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד סירבה לדרישת אייאקס לא "לפשוט" לה על הסגל

ההולנדים ביקשו הסכם שיגביל את כמות השחקנים שיעזבו בעקבות טן האח, אבל לבסוף ויתרו. כמה שחקנים יעברו מאמסטרדם למנצ'סטר?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:1/ספורט1

ב"מירור" האנגלי מדווחים שמנצ'סטר יונייטד סירבה לדרישה של אייאקס להסכם שימנע מהשדים האדומים לפשוט להולנדים על הסגל ויגביל את כמות השחקנים שיעשו את הדרך מאמסטרדם לקבוצה האנגלית. הסכם כזה עלה במהלך המו"מ על הפיצוי שתקבל אייאקס על המעבר של המאמן אריק טן האח, אבל יונייטד שללה זאת על הסף ולבסוף ההולנדים ויתרו.

פעמים רבות מאמנים עוזבים למועדונים בעלי אמצעים ורוצים לצרף לקבוצות החדשות שלהם חניכים מהקבוצות הקודמות. בעולם הכדורגל כבר נסגרו לא מעט הסכמים מהסוג הזה, על נייר או בלחיצת יד ג'נטלמנית ובדרך כלל מדובר על "לקיחת" שחקן אחד או מקסימום שניים על ידי המאמנים מהקבוצות הקודמות.

מאמן אייאקס, אריק טן האח, עם שחקן הקבוצה אדסון אלברס. BSR Agency, GettyImages
אדסון אלברס הוא אחד השחקנים שהוזכרו כמי שעשויים להגיע ליונייטד בעקבות טן האח/GettyImages, BSR Agency

יורגן קלופ למשל, התבטא בפומבי אחרי שחתם בליברפול והצהיר שלא יצרף שחקנים רבים מדורטמונד - למרות שלא פורסם על הסכם רשמי. סיפור דומה חזר על עצמו כשסטיבן ג'רארד עבר מריינג'רס לאסטון וילה. להבדיל אלפי הבדלות, כשאוליבר גלאסנר עזב את לאסק לינץ לטובת וולפסבורג הגרמנית, סוכם שיותר לו להביא איתו רק שחקן אחד והוא בחר בז'ואאו ויקטור.

בכל מקרה, מנצ'סטר יונייטד סירבה לאפשרות של הסכם כזה במהלך המו"מ וכעת עולים סימני שאלה גדולים בנוגע לשחקנים שטן האח יצרף - בעיקר כאלו מאייאקס.

בשבועות האחרונים עלו שמותיהם של אנתוני, יוריין טימבר, ליסנדרו מרטינס ואדסון אלברס כמועמדים לעבור מאייאקס למנצ'סטר יונייטד. אגב, גם טיירל מלאסיה מפיינורד נחשב למי שעשוי לעשות את הדרך מהולנד בעקבות המאמן החדש של יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully